  • 1. Data: 2014-04-07 19:48:01
    Temat: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    kiedyś korzystałem z mBanku z dużą przyjemnością

    dziś wq... się próbując wykonać przelew krajowy
    do innego banku z eMax-a

    jakieś posrane obrazeczki, a rzeczywiście potrzebne
    funkcje pochowane.

    gdy próbuję wykonać przelew do innego banku
    system samowolnie zmienia mi rachunek źródłowy
    na IzzyKonto - czy to oznacza że emaxy utraciły
    swoją dawną funkcjonalność i nie da się wykonać
    z nich żadnego przelewu do innego banku?

  • 2. Data: 2014-04-07 20:36:40
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza"
[...]

    =====================================

    Az boje sie zapytac, ale dobrze sie domyslam ze probowales zrobic
    przelew korzystajac z komputera? Jesli tak, to sam sobie jestes winien.
    Z komputera korzystaja wylacznie dinozaury. Przelewy wykonuje sie
    wylacznie za pomoca smarkofona albo tej karty co to wysliwetla stan
    konta. Inne metody sa niedopuszczalne. Zapisz to sobie i zapamietaj.
    AM

  • 3. Data: 2014-04-07 21:18:04
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    udało mi się jakoś zrobić przelew zewnętrzny z emax-a ale ogólnie nowy system jest
    nieprzyjazny

  • 4. Data: 2014-04-07 22:23:22
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-04-07 19:48, zarząd komplementariusza pisze:
> [...]
    >
    > dziś wq... się próbując wykonać przelew krajowy
    > do innego banku z eMax-a
    >
    > jakieś posrane obrazeczki, a rzeczywiście potrzebne

    I tak nic nie przebije od strony dna nowego interfejsu Getin Online.

    T.

  • 5. Data: 2014-04-08 06:24:51
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-07 22:23, Tomasz Finke pisze:

    > I tak nic nie przebije od strony dna nowego interfejsu Getin Online.

    Nie korzystam z Getin Online, ale z Getin Banku - jeśli mają ten sam
    interfejs to współczuję. U mnie nic nie działa poprawnie - właśnie
    czekam na rozpatrzenie kolejnej reklamacji. Z konta Getin Up w ogóle nie
    da się sensownie korzystać.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-04-08 11:53:20
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    już chyba wiem, jak doszło do wymyślenia
    takiego koszmaru jak nowy interface mBanku :)

    mam wrażenie że jakiś matoł ukradł swojemu
    profesorowi materiały badawcze dot. pracy
    naukowej na temat "badanie wzrostu poziomu
    agresji u osób zmuszonych do wykonywania
    złośliwie pokomplikowanych prostych zadań"

    oraz nie zauważył że ukradzione materiały
    stanowią tylko część większej całości

    a w swoim matolstwie uznał je nie za złośliwie
    skomplikowane ale rewelacyjnie dostosowane do
    własnego (matolskiego) poziomu - no i wdrożył

    jako nowy najbardziej innowacyjny system bankowy
    w naszej i nie tylko w naszej galaktyce

  • 7. Data: 2014-04-09 21:37:12
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" <z...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ============

    Jak mi zamkną dostep do starego interfejsu to nastepnego dnia dostaną
    polecony z wypowiedzeniem. Duzo znosilem, ale tego nie zdzierżę na pewno.

    Pzdr!

  • 8. Data: 2014-04-09 22:54:39
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To na razie wstrzymaj się z drukowaniem, bo jeszcze sobie pokorzystasz co nieco.

  • 9. Data: 2014-04-09 23:00:07
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak mi zamkną dostep do starego interfejsu to nastepnego dnia dostaną
    > polecony z wypowiedzeniem. Duzo znosilem, ale tego nie zdzierżę na pewno.
    Dlatego wciąż "trzymam" IE8.
    Do normalnego przeglądania używam FF, a wszystkie operacje w mB wykonuję
    tylko z IE8, by nie mieli pomysłu mnie przełączyć.
    Wiem, że kiedyś nastąpi kres takiego działania i padnie z mojej strony
    pytanie, gdzie się przenieść.
    Niestety jestem zatwardziałym minimalistą i mam obrzydzenie do tych
    wszystkich wodotrysków.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-04-09 23:08:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To na razie wstrzymaj się z drukowaniem, bo jeszcze sobie pokorzystasz co
    > nieco.
    Czyżby ktoś wreszcie przeczytał opinie o "lepszym"?
    Skoro MS się ugiął i planuje przywrócić klasyczne menu w Windows 8, to może
    mB tez jednak przemyśli "jedynie słuszną" koncepcję?
    Pozdrawiam.
    WOJO