  • 11. Data: 2002-05-08 07:09:23
    Temat: Re: BGŻ eIntegrum - jakie zalety i wady?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "lenny"
    > Wady eIntegrum:
    > problemy z synchronizacja tokena - czesto trzeba logowac sie ponownie bo nie
    > pasuje wygenerowany klucz

    tez to mialem, najbardziej denerwujace bylo przy zatwierdzaniu operacji to w tym
    momencie jednorazowa bledna odpowiedz tokena zrywa cala sesje i trzeba zaczynac
    od zalogowania.
    Nie wiem czy to juz usprawnili (wg mnie taki rygor nie jest potrzebny) bo jak
    zglosilem w reklamacjach ten brak synchronizacji to oddzwonili zeby sie
    dowiedziec gdzie mi bedzie wygodnie odebrac nowy token i oddac stary.
    Nowy dziala ok wiec nie widze czy poprawili cos w oprogramowaniu na ten brak
    synchronizacji - wyglada, ze nic

    > - jeszcze gdyby kredytowka MC bylbym nawet szczesliwy ;)

    ten ich nowy MC jest charge i najpierw obiecywali ze dostane, ale potem wydali
    zasady komu beda przyznawac i okazalo sie ze trzeba 6k PLN miesiecznie a ja caly
    czas uzywam Integrum jako rachunek pomocniczy wiec nie spelniam ich kryteriow
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-05-10 14:26:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 May 2002 19:25:08 +0200, w <ab92kk$4db$1@news.tpi.pl>, "BUCKS"
    <N...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Miał kto? jakie? dobre lub złe do?wiadczenia z BGŻ eIntegrum?

    Ja mam, na razie dobre.
    Wszystko działa OK, interfejs niemal wzorowy w porównaniu z innymi
    bankami (np. z mBankiem), sporo funkkcji niedostępnych w innych
    systemach, słabe punkty to wyciąg.