  • 1. Data: 2013-04-18 18:17:22
    Temat: /BGZ Optima/ Dla starszych 5,1%
    Od: MK <M...@i...pl>

    Dzis otrzymalem telefon z Optimy z zyczeniami urodzinowymijako prezent
    zaproponowali Rachunek Urodzinowy na 5,10 %. NIestety tylkona 1 miesiac i
    max 20 tys. Gdyby do kogos dzwonili w okolicach urodzin to mozna spokojnie
    odbierac.

    Hm... moze mozna recznie dolac troche kasy na ten rachunek, az mnie korci
    aby sprawdzic ;).

    MK

  • 2. Data: 2013-04-19 00:26:43
    Temat: Re: /BGZ Optima/ Dla starszych 5,1%
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-18 18:17, MK pisze:
> [...]
    > spokojnie odbierac.
    >
    > Hm... moze mozna recznie dolac troche kasy na ten rachunek, az mnie

    Miałem tydzień temu i nie zadzwonili :)

  • 3. Data: 2013-04-19 23:34:22
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Apr 2013 18:17:22 +0200, MK napisał(a):

    > Hm... moze mozna recznie dolac troche kasy na ten rachunek, az mnie korci
    > aby sprawdzic ;).

    A oni się ucieszą i nadwyżkę oprocentują na 0,1%.
    Oni różne stopy procentowe dla tej samej lokaty mają bardzo dobrze
    przećwiczone.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof