  • 1. Data: 2011-05-02 12:25:23
    Temat: Awaria logowania się do PeKaO SA - doświadczył ktoś?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W serwisie informacyjnym radiowej Trójki podali, że przez 2 godziny
    klienci banku PeKaO SA nie mogli przez Internet zalogować się na swoje
    rachunki bankowe. Doświadczył ktoś tej uciążliwości?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-05-02 14:34:19
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2011-05-02 14:25, Krystek wrote:
    > W serwisie informacyjnym radiowej Trójki podali, że przez 2 godziny
    > klienci banku PeKaO SA nie mogli przez Internet zalogować się na swoje
    > rachunki bankowe. Doświadczył ktoś tej uciążliwości?

    Ja, dodatkowo powiem, ze nie działał także serwis telefoniczny, ani
    infolinia.