  • 1. Data: 2011-05-02 12:45:13
    Temat: Karta kredytowa Deutsche Banku
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Mąż ma kartę kredytową Deutsche Banku Premium Club

    Ja też chciałabym taką mieć. Mąż może zawnioskować o kartę dodatkową ale czy:

    1) jako posiadaczka karty dodatkowej też jestem objęta ubezpieczeniem
    Asistance i w czasie podróży za granicą?

    jak to jest?

  • 2. Data: 2011-05-02 13:19:14
    Temat: Re: Karta kredytowa Deutsche Banku
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 14:45, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > 1) jako posiadaczka karty dodatkowej też jestem objęta ubezpieczeniem
    > Asistance i w czasie podróży za granicą?

    Trza poczytać dokładnie umowę/regulamin/OWU. Nie chce Ci się?
    (bo generalnie, te wszystkie ubezpieczenia, to czysta ściema, nie należy
    na nie zwracać uwagi)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-05-11 09:04:19

    On May 2, 3:19 pm, Maruda <m...@n...com> wrote:
> [...]
    >
    > Trza poczytać dokładnie umowę/regulamin/OWU. Nie chce Ci się?
    > (bo generalnie, te wszystkie ubezpieczenia, to czysta ściema, nie należy

    Nie do końca taka ściema. Wielokrotnie skorzystałem z ubezpieczenia
    dołączonego do kart.
    Akurat to ubezpieczenie przy kartach kredytowych DB nie jest
    najszczęśliwsze co prawda, ale jest.
    Jak się nie podróżuje, mieszka u mamy i nie ma samochodu, to
    rzeczywiście, ubezpieczenie nie jest potrzebne.