  • 1. Data: 2011-05-02 09:52:55
    Temat: Od 16 maja silne Meritum 4,3%
    Od: g...@o...pl

    Jak wyżej. Uciekaaać ;)

  • 2. Data: 2011-05-02 10:28:52
    Temat: Re: Od 16 maja silne Meritum 4,3%
    Od: " " <q...@g...pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Jak wyżej. Uciekaaać ;)

    Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie spada..

  • 3. Data: 2011-05-02 14:33:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Jak wyżej. Uciekaaać ;)
    >
    >Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie spada..

    Było 0.13 dziennie od 1013.89, będzie trzeba dołożyć po 47.16 na każde Silne
    (do 1061.05), aby nadal było 13 groszy. Procentowo było 4.68/5.78, będzie
    4.47/5.52. Logistycznie to niewielki problem, ale zabawy będzie trochę. No i
    kilka złotych miesięcznie do tyłu. Czekamy na poprawę pogody!

  • 4. Data: 2011-05-02 17:43:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie
    > spada..

    To jak z kursem dolara i czesciami komputerowymi:
    - jak dolar idzie w gore, to ceny czesci ida w gore "bo dolar idzie w gore"
    - jak dolar idzie w dol, to czesc stoja (ew. ida w gore :),
    "bo w magazynach zalega nam towar po wyzszych cenach"

  • 5. Data: 2011-05-03 13:56:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >jak dolar idzie w dol, to czesc stoja (ew. ida w gore :),
    >"bo w magazynach zalega nam towar po wyzszych cenach"

    Wygląda na to, że 10 tysięcy można zdywersyfikować na 2 m-ce/5.64% do
    Getinonline. Bez odchodzenia od komputera, bez optymalizacji, a ok. 20 zł
    będziemy do przodu po 2 miesiącach. Może jak kasa odpłynie to i Meritum
    zaskoczy na jakieś 6%?

  • 6. Data: 2011-05-15 07:19:22
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jak wyżej. Uciekaaać ;)

    Dziś 15-ty, czyli wieczorne naliczenie z datą 16-tego, będzie już po nowych
    stawkach. Optymalizować (na 1061.05) dzisiaj!

  • 7. Data: 2011-05-15 14:27:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dziś 15-ty, czyli wieczorne naliczenie z datą 16-tego, będzie już po nowych
    >stawkach. Optymalizować (na 1061.05) dzisiaj!

    Wygląda, że w Meritum to system odmawia założenia lokaty. Właśnie zacząłem
    optymalizować i mnie wylogowało. Przy kolejnych, nieparzystych próbach
    logowania mam komunikat:
    1. "System wykrył inną aktywną sesję użytkownika. Została ona zakończona.
    Zaloguj się ponownie."
    Przy próbach parzystych dla odmiany:
    2. "Na skutek braku aktywności w systemie przez dłuższy czas nastąpiło
    automatyczne wylogowanie. Prosimy zalogować się ponownie"
    I tak wkoło Macieju, do usr... śmierci. Coraz głębiej mam ten ich system.

  • 8. Data: 2011-05-15 14:33:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >I tak wkoło Macieju, do usr... śmierci. Coraz głębiej mam ten ich system.

    Dodam jeszcze, że przy kolejnych próbach, system żąda tych samych znaków w
    haśle. A to ewidentnie oznacza leżenie na łopatkach.

  • 9. Data: 2011-05-15 15:47:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

> [...]
    > automatyczne wylogowanie. Prosimy zalogować się ponownie"
    > I tak wkoło Macieju, do usr... śmierci. Coraz głębiej mam ten ich system.

    System został zoptymalizowany. Rozłącza półgroszowców :)

  • 10. Data: 2011-05-15 21:02:22
    Od: Piotr <z...@g...com>

    mialem podobne problemu z meritum - pomogla zmiana routera sieci wifi na
    nowszy model...