  • 1. Data: 2011-05-02 11:25:51
    Temat: EB nowe tokeny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    No to chyba skoncza sie problemy z nowoczesniejszymi telefonami

    "Od 28 kwietnia Klienci bankowości elektronicznej mogą korzystać ze
    specjalnych wersji TokenówGSM przygotowanych z myślą o klientach
    posiadających telefony z systemem operacyjnym Android, iOS (iPhone)
    oraz Windows Mobile. Tokeny te działają na tych samych zasadach i
    zapewniają równie wysokie bezpieczeństwo co obecny token w technologii
    Java. "

    http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,nowe-tokenygsm-
    eurobanku,113,42.html

  • 2. Data: 2011-05-02 12:20:03
    Temat: Re: EB nowe tokeny
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 13:25, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > oraz Windows Mobile. Tokeny te działają na tych samych zasadach i
    > zapewniają równie wysokie bezpieczeństwo co obecny token w technologii

    Nosz q... cud prawdziwy, chyba się pochlastam! Udało się portnąć
    aplikację na 1000 wierszy napisaną w javie na linuksa (android) i
    windows. Chapeaux bas, panowie (a panie majtki)!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-05-02 12:39:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Maj, 14:20, Maruda <m...@n...com> wrote:

    -eurobanku,113,42....

    > Nosz q... cud prawdziwy, chyba się pochlastam! Udało się portnąć
    > aplikację na 1000 wierszy napisaną w javie na linuksa (android) i
    > windows. Chapeaux bas, panowie (a panie majtki)!

    Widocznie coraz wiecej emerytow ma telefony z androidem :)
    W kazdym razie (spojrzałem, zeby zobaczyc liste modeli obslugujacych
    ich modem) nie bede musial w przyszlym roku dostosowywac sie przy
    wymianie aparatu do EB i ewentualnie wybrac cos ciekawszego.

  • 4. Data: 2011-05-04 19:37:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > oraz Windows Mobile. Tokeny te działają na tych samych zasadach i
    > zapewniają równie wysokie bezpieczeństwo co obecny token w technologii

    Na samsungu Wave dalej nie działa.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2011-05-05 06:06:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Maj, 21:37, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
> [...]
    <>

    > Na samsungu Wave dalej nie działa.

    Jak wygladala "procedura" pobierania tokena przystosowanego do innych
    nia "javowe" aparatow?.
    Potwierdzali, ze przesylaja dostosowana wersje?

  • 6. Data: 2011-05-06 22:15:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-05-05 08:06, krzysztofsf wrote:

    > <>

    > Jak wygladala "procedura" pobierania tokena przystosowanego do innych
    > nia "javowe" aparatow?.
    > Potwierdzali, ze przesylaja dostosowana wersje?

    Udalo mi sie wlansie uruchomic na iPhone.
    Najpierw ostrzegaja, ze dziala tylko na 4.0 IOS - ja mam troche
    pozniejsza - i dziala.
    Procedura zakrecona - ale dziala.
    W moim przypadku nadanie telekodu, potem jego aktywowanie, potem
    logowanie do bankowosci telefonicznej.
    Aplikacje mialem juz wczesniej z appstora - ale wysylaja smsem link, a
    mailem kod aktywujacy.
    Prosze jeszcze o zalogowanie sie i wio.
    Smiga bez problemu. Fajna rzecz - bo musialem trzymac telefon tylko do
    tokena do eurobanku.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 7. Data: 2011-05-06 23:08:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.05.2011 00:15, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Smiga bez problemu. Fajna rzecz - bo musialem trzymac telefon tylko do
    > tokena do eurobanku.

    Nie mogłeś tego na komputerze odpalać?

  • 8. Data: 2011-05-07 08:30:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:

    eurobanku,113,42.html

    > Na samsungu Wave dalej nie działa.
    >
    > KJ

    Mnie na HTC DesireZ działa częściowo: z czterech operacji
    prawidłowo generuje kod do zalogowania i wyświetla informacje o
    stanie, ale próba wygenerowania kodu potwierdzenia operacji kończy
    się zaproszeniem do wprowadzenia pinu - i tak w kółko.
    Zmiany hasła nie próbowałem.

    witrak()

  • 9. Data: 2011-05-07 09:09:12
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 May 2011 21:37:58 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Na samsungu Wave dalej nie działa.

    U mnie działa, co prawda trzeba go popchnąć na starcie, ale potem działa
    ok. Mówię o tym 'starym'

    --
    marcin

  • 10. Data: 2011-05-07 11:56:02