  • 1. Data: 2012-02-14 18:03:09
    Temat: Autoryzacja kart bezstykowych
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy po slipie z transakcji karta bezstykowa mozna jakos wywnioskowac,
    ze transakcja byla autoryzowana w banku (bez wklepania pinu)?
    Ostatnio cos mi bardzo dlugo platnosci bezstykowe dzialaja - w sensie
    place karta, i czeka sie dobre kilka sekund na wydruk (tyle co przy
    tradycyjnej platnosci po wklepaniu pinu).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-02-16 14:45:26
    Temat: Re: Autoryzacja kart bezstykowych
    Od: " " <b...@g...pl>

    Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > place karta, i czeka sie dobre kilka sekund na wydruk (tyle co przy
    > tradycyjnej platnosci po wklepaniu pinu).

    visa, eservise

    (1) (F) - autoryzacja online, PIN offline
    (1) (K) - autoryzacja online, PIN online
    (3) (F) - autoryzacja offline, PIN offline
    (3) (K) - autoryzacja offline, PIN online

    (1) (N) - autoryzacja online, brak PINu (zbliżeniowo) <50
    (3) (N) - autoryzacja offline, brak PINu (zbliżeniowo) <50

  • 3. Data: 2012-02-16 17:50:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Lut, 15:45, " " <b...@g...pl> wrote:

    > (3) (N) - autoryzacja offline, brak PINu (zbliżeniowo) <50
    powszechne stosowanie w/w byloby zabiciem idea transakcji
    zblizeniowych
    (odczyt stykowy + gniazdo na karte po stronie klienta + autoryzacja
    online, moze nawet z PINem byloby szybsze)

    chyba ze jedyna idea byloby eliminacja problemow z niszczacymi sie
    stykami.