  • 1. Data: 2012-02-14 07:53:48
    Temat: Getinowe waleniewtynki* ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Od 1000 zł
    3 m-c
    tylko jeden dzień

    Lokata z oprocentowaniem stałym 6% w skali roku , z kapitalizacją odsetek
    na koniec okresu umownego. Szczegóły oferty dostępne na stronie
    www.getinonline.pl.

    * może to nie tynki tylko tyłki? ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-02-14 08:28:03
    Temat: Re: Getinowe waleniewtynki* ;)
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Lut, 08:53, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > tylko jeden dzień
    >
    > Lokata z oprocentowaniem stałym 6% w skali roku , z kapitalizacją odsetek

    Walę z dyńki, ale to już będzie obelkowane za te 3 m-ce...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-02-14 08:31:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Lokata z oprocentowaniem stałym 6% w skali roku , z kapitalizacją odsetek
    > na koniec okresu umownego. Szczegóły oferty dostępne na stronie

    W Idea daja bez promocji 6% (6,1% dla dzialalnosci) na 3-mies, oczywiscie
    juz tez 'obelkowane'

  • 4. Data: 2012-02-14 11:09:46
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > W Idea daja bez promocji 6% (6,1% dla dzialalnosci) na 3-mies, oczywiscie
    > juz tez 'obelkowane'

    Podawanie oprocentowanie lokat bez podatku belki, gdy mają być obelkowane,
    to jak mierzenie sobie fiuta razem z kregosłupem. WYdaje mi sie ze sporo
    ludzi ucieknie teraz w zloto i dolary co doprowadzi do duzego oslabienia PLN
    w ciągu pół roku. Bo trzymanie pieniedzy na lokacie 4-4,5% ma taki sens jak
    trzymanie ich w skarpecie (przy realnej inflacji 20% rocznie)...

  • 5. Data: 2012-02-14 11:11:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 14 Feb 2012 12:09:46 +0100, "FiFi" <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    >w ciągu pół roku. Bo trzymanie pieniedzy na lokacie 4-4,5% ma taki sens jak
    >trzymanie ich w skarpecie (przy realnej inflacji 20% rocznie)...

    a niby inflacja USD jest znacząco niższa niż PLN?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2012-02-14 12:13:13
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > a niby inflacja USD jest znacząco niższa niż PLN?
    > --

    Nie, ale przewiduję że dolar doraźnie znacząco umocni sie wzgledem Euro i
    PLN aż do EUR=USD. Zatem zakup złota to ubezpieczenie majątku a $ to
    spekulacja w perspektywie 2-3 lat.

  • 7. Data: 2012-02-14 15:19:31
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "FiFi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > WYdaje mi sie ze sporo ludzi ucieknie teraz w zloto i dolary co doprowadzi do
    > duzego oslabienia PLN w ciągu pół roku.

    A wiesz ze zlotko podrozalo juz ~130% w ostatnich 3 latach ?
    a za 1 krugusia 1-oz to trzeba juz blisko 6 tysi wywalic ?
    i byc moze banieczka juz nadmuchana niezgorzej ?
    A w szmaciane zielone to tez niejako loteria ....

    >Bo trzymanie pieniedzy na lokacie 4-4,5% ma taki sens jak trzymanie ich w
    >skarpecie (przy realnej inflacji 20% rocznie)...

    Wszystko zalezy od stopy inflacji - jesli % lokaty "-" belka ja pokryje...
    - to moze lepiej juz nie zarobic niz stracic ;)

    No ale kto nie ryzykuje ... tak ze zycze sukcesow inwestycyjnych
    i radze nie zapominac o dywersyfikacji ;P

    Pozdro

  • 8. Data: 2012-02-14 17:57:54
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 16:19, Waldek pisze:
    > A wiesz ze zlotko podrozalo juz ~130% w ostatnich 3 latach ?
    > a za 1 krugusia 1-oz to trzeba juz blisko 6 tysi wywalic ?
    > i byc moze banieczka juz nadmuchana niezgorzej ?
    > A w szmaciane zielone to tez niejako loteria ....

    Z tego co pamiętam to jakoś tak w okolicach wejścia PL do UE funt stał
    powyżej 6zł. Stąd ludzie masowo emigrowali do GB. A po ile teraz funt
    stoi i jaki dał % rocznego zysku od tamtego czasu?

  • 9. Data: 2012-02-15 01:12:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Nie, ale przewiduję że dolar doraźnie znacząco umocni sie wzgledem Euro i
    > PLN aż do EUR=USD. Zatem zakup złota to ubezpieczenie majątku a $ to
    > spekulacja w perspektywie 2-3 lat.
    Wzrosnie .... albo bedzie spadac ;P
    Chinole maja tego szajsu juz dosc,
    a drukarnia wujka FED-a chyba dalej pracuje ? ;)

  • 10. Data: 2012-02-15 07:47:11
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 14 Feb 2012 13:13:13 +0100, "FiFi" <a...@a...pl> wrote:

    >Nie, ale przewiduję że dolar doraźnie znacząco umocni sie wzgledem Euro i
    >PLN aż do EUR=USD. Zatem zakup złota to ubezpieczenie majątku a $ to
    >spekulacja w perspektywie 2-3 lat.

    to Cię pociągnę za język dalej: a dlaczego sądzisz, że USD miałby się
    umocnić względem euro, skoro np. dług USA jest większy niż strefy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski