eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutomatyczne podstawienie innego konta › Automatyczne podstawienie innego konta
  • X-Received: by 10.140.89.202 with SMTP id v68mr32797qgd.12.1425397428785; Tue, 03 Mar
    2015 07:43:48 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.89.202 with SMTP id v68mr32797qgd.12.1425397428785; Tue, 03 Mar
    2015 07:43:48 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!hl2no3410689igb.0!news-
    out.google.com!n6ni191qar.0!nntp.google.com!w8no142428qac.0!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Mar 2015 07:43:47 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.191.163.60;
    posting-account=RHfRegoAAACvvG1V3nx3SBL6_RHyeLZb
    NNTP-Posting-Host: 195.191.163.60
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Automatyczne podstawienie innego konta
    From: r...@g...com
    Injection-Date: Tue, 03 Mar 2015 15:43:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2637
    X-Received-Body-CRC: 850606234
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610984
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Chciałem przeleć z emax plus sporą kwotę w PLN na ekonto. Wybrałem przelew własny a
    tam mam konto domyślne mbiznes konto start. Rozwinąłem listę i wybrałem ekonto. Po
    całej operacji okazało się, że pieniądze wpłynęły na emax. Pomyślałem, że popełniłem
    błąd i dokonałem operacji ponownie rozwijając listę i klikając ekonto. Zatwierdziłem.
    Okazało się, że pieniądze wpłynęły na rachunek emaxUSD. Szybko dokonałem przelewu po
    raz trzeci na ekonto. Tym razem się udało, ale moje konto uszczupliło się o prawie
    2,9 tys. PLN. Różnica kursu w tym dniu 3,596 i 3,82. Zgłosiłem się na mlinię. W
    oczekiwaniu na Panią przyjmującą reklamację ponowiłem proces przelewania pieniędzy,
    ale teraz w kwocie 10 PLN. Okazało się, że po rozwinięciu listy w przelewie własnym i
    kliknięciu ekonta automatycznie podstawiało się konto emax (czego nie zauważyłem).
    Kolejny raz chcąc przelać pieniądze z emax kliknąłem ekonto i tym razem podstawiło
    się z automatu konto emaxUSD (także nie przyszło mi do głowy, że samoistnie mogą
    podstawiać się różne konta). Okazało się, że trzeba dwukrotnie wybrać ekonto, aby
    podstawiło się poprawnie. Ten błąd systemu kosztował mnie prawie 2,9 tys. PLN z racji
    operacji przewalutowania. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie mi uznana w ciągu 30.
    dni.
    Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła reklamacja???

    Pozdro
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1