  • Data: 2015-03-03 19:00:07
    Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Chciałem przeleć z emax plus sporą kwotę w PLN na ekonto.

    > Okazało się, że trzeba dwukrotnie wybrać ekonto, aby podstawiło się
    > poprawnie. Ten błąd systemu kosztował mnie prawie 2,9 tys. PLN z
    > racji operacji przewalutowania. Mam nadzieję, że reklamacja zostanie
    > mi uznana w ciągu 30. dni.
    >Czy ktoś z Was miał już taki problem? Jeśli tak to jak przebiegła
    >reklamacja???

    Ale czy odpowiednio mocno napisales reklamacje ?
    "wasz j** interfejs ukradl mi 3 tysiace, jak natychmiast nie
    zwrocicie, to zamykam konto i ide do sadu" :-)

    A programisci przeciez przewidzieli taki przelew, na glownym oknie
    platnosci przy prostokaciku Emax jest taki trojkacik, i wystarczy w
    niego kliknac ...

    J.