  • Data: 2015-03-06 18:21:09
    Temat: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 marca 2015 13:05:58 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:

    > Czyli co? Korzystasz z banku kilkanaście lat i wiesz, że możesz być pewny, że jest
    wszystko ok?
    > Taki quiz 2+2=? a1 b2 c3 d4. Co byś kliknął będąc nauczonym od małego? Bo ja do
    wczoraj d4, ale dziś to już nie jestem pewny czy "system" mnie nie bierze pod włos.
    > Kupujesz w sklepiku osiedlowym od zawsze za 30 PLN. Dajesz 50 i masz resztę 20.
    Jednego razu dostałeś reszty 10 PLN i nie zauważyłeś tego przy kasie. Jesteś
    przekonany, że Pani Cie oszukała czy myślisz, że to Twoja pomyłka?
    > To sa rzeczy oczywiste, które jest bardzo trudno udowodnić, bo pierwszym razem
    nawet sobie nie wierzysz.
    > Ps. Na pewno dam znać jak to się potoczyło.
    > Robert

    Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od zgłoszenia
    reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą. Choć powiem, że już
    planowałem jak zareagować na odmowę.
    Pozdro i udanego weekendu :)

    Robert