  • 1. Data: 2005-05-12 11:07:08
    Temat: Australia
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    Czy moglibyście polecić jakiś taki bank żebym mógł włożyć pieniądze w
    Polsce, a wybrać w Australii, np. z bankomatu?? Lub też przelać na konto w
    Australii tak żeby koszta były możliwie najmniejsze...

  • 2. Data: 2005-05-12 15:59:20
    Temat: Re: Australia
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Czy moglibyście polecić jakiś taki bank żebym mógł włożyć pieniądze w
    > Polsce, a wybrać w Australii, np. z bankomatu??

    Chyba każdy, który wydaje karty o zasięgu międzynarodowym (czyli w
    dzisiejszych czasach każdy). Porównaj kursy walut i prowizje za korzystanie
    z bankomatów. Przy kwotach, którymi opreują zwykli śmiertelnicy, na pewno
    wyjdzie taniej, niż przelew do Australii.

    A tak przy okazji, radzę wyciągnąc pieniądze w większym mieście i nie liczyć
    na bankomaty w zapyziałych dziurach. Pamiętam, jak kilka lat temu jedyny
    bankomat w Ayers Rock akceptował tylko karty australijskie. Szczęśliwie
    można było wybrać gotówkę w sklepie przy okazji zakupów.

  • 3. Data: 2005-05-12 17:21:03
    Od: "Adam" <...@...c>

    Użytkownik "Paweł Gałecki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moglibyście polecić jakiś taki bank żebym mógł włożyć pieniądze w
    > Polsce, a wybrać w Australii, np. z bankomatu?? Lub też przelać na konto w
    > Australii tak żeby koszta były możliwie najmniejsze...

    Witam,
    Deutsche Bank - bez prowizji z bankomatu..
    PS.: Radze wziac wypukla karte kredytowa - mi czesto Visa Electron nie
    chciala dzialac przy placeniu w terminalach w sklepach..

    Pozdrawiam,
    Adam