  • 1. Data: 2012-11-22 08:18:12
    Temat: Arbiter bankowy
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Zgłosiłem pewną sprawę do Arbitra bankowego. Wniosłem opłatę.
    Na ich stronie jest napisane, że termin rozpatrzenia sporu wynosi
    przeważnie 30 dni. Minął już miesiąc a odpowiedzi nie widać.
    Można jakoś sprawdzić jaki jest status mojej sprawy?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-11-22 23:14:53
    Temat: Re: Arbiter bankowy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Nov 2012 08:18:12 +0100, Ryba napisał(a):

> [...]
    > przeważnie 30 dni. Minął już miesiąc a odpowiedzi nie widać. Można jakoś
    > sprawdzić jaki jest status mojej sprawy?

    Nie bądź taki w gorącej wodzie kąpany - ja już czekam prawie rok :)
    Trzeba chyba zadzwonić bo innej możliwości nie ma. Dobrze że mi
    przypomniałeś, bo właśnie jutro to uczynię, bo się już chyba drugi
    miesiąc zbieram.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-11-23 07:21:23
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-22 23:14, xbartx pisze:

> [...]
    > Trzeba chyba zadzwonić bo innej możliwości nie ma. Dobrze że mi
    > przypomniałeś, bo właśnie jutro to uczynię, bo się już chyba drugi

    aaahhhhaaaaa :)

    No to zadzwonię czy w ogóle mój wniosek dotarł :)

    Ryba

  • 4. Data: 2012-11-23 08:15:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 07:21:25 UTC+1 użytkownik Ryba napisał:

    > aaahhhhaaaaa :)
    >

    > No to zadzwonię czy w ogóle mój wniosek dotarł :)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Ryba

    Pamietajcie, ze arbiter dziala przyz ZBP i koszty jego dzialalnosci pokrywane sa
    przez banki z osobnej skladki ;-) Dodam, ze banki sa strona w sprawach i placa koszty
    instytucji je rozstrzygajace ;-)
    Noi i jedna z motywacji powstania Arbitra bylo utrzymanie sporow w izbie gospodarczej
    zwiazanej z bankami i zmiejszenie liczby sporow wedrujacych do sadow i do KNF.

    Oczywiscie arbiter rozpatruje sprawy o ograniczonym zakresie i stara sie zachowac
    obiektywnosc. Ba, anwet raz do roku wysyla swoje wyroki do bankow z naciskiem na
    sprawy przegrane w celu napietnowania zlych praktyk/ostrzezenia: nawet my jako
    arbiter bierzemy tu strone klienta, nie robcie tak.