  • 1. Data: 2012-11-22 03:43:31
    Temat: BPH potwierdzenie wypowiedzenia umowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy Wam też BPH dał śmieszne wypowiedzenia?

    Na moim nie ma słowa o tym, że to wypowiedzenie umowy
    a jedynie jest ,,potwierdzenie wykonania dyspozycji''.
    Nawet nie ma (poza pieczątką -- notabene słabo
    odciśniętą) nazwy BPH lub podobnej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-22 08:46:32
    Temat: Re: BPH potwierdzenie wypowiedzenia umowy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
> [...]
    > a jedynie jest ,,potwierdzenie wykonania dyspozycji''.
    > Nawet nie ma (poza pieczątką -- notabene słabo

    Ooo, to oni coś przysyłają? Ani świstka od nich nie dostałem. Inni
    także. Kilka dni po wysłaniu poleconego zablokowano dostęp
    elektroniczny. Po dłuższym czasie zwrócono na wskazane konto resztki
    środków. Stąd uważam, że skutecznie wypowiedziałem rachunek. Ale
    żadnego świstka od nich.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-11-22 16:45:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k8kl9q$v0m$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > elektroniczny. Po dłuższym czasie zwrócono na wskazane konto resztki środków. Stąd
    uważam, że skutecznie wypowiedziałem rachunek.

    Ja (czyli moja matka -- bo to ona zamykała, nie ja; ja jedynie
    robiłem ;) tam za kierowcę, jak za dawnych czasów, z Kopanią
    na przykład, gdy Kopania coś załatwiał) tam byłem, na co mam
    nawet dowód w postaci... No właśnie... W jakiej to postaci?
    GPX, KML?...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8jhfj$lb0$...@n...news.atman.pl

    343944336303.0004cf0671ff1dc45a3be

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-11-26 00:48:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8k3pj$68s$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > a jedynie jest ,,potwierdzenie wykonania dyspozycji''.
    > Nawet nie ma (poza pieczątką -- notabene słabo

    Ojciec dostał nie tylko takie śmieszne potwierdzenie wykonania
    dyspozycji, ale także kopię ,,oświadczenia o rozwiązaniu umowy''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'