Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2012-11-22 07:30:26
Temat:Getin - dwie strony logowania
Od:"Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

Dwie strony ale trochę się różnią. Ciekaw jestem czy tylko wyglądem?
Jedna ma klawiaturkę druga chyba nie.
https://secure.getinbank.pl/
https://bank.gb24.pl/

Arek

2. Data: 2012-11-22 08:06:35
Temat:Re: Getin - dwie strony logowania
Od:Hakuna Matata <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 listopada 2012 07:30:44 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
> Dwie strony ale trochę się różnią. Ciekaw jestem czy tylko wyglądem?
>
> Jedna ma klawiaturkę druga chyba nie.
>
> https://secure.getinbank.pl/
>
> https://bank.gb24.pl/
>

> Arek

Ja mam taką:
https://secure.getinonline.pl/

3. Data: 2012-11-22 10:57:43
Od:"zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam taką:
> https://secure.getinonline.pl/

to już co innego, nie wprowadzaj zamieszania

erator/

4. Data: 2012-11-22 18:25:57
Od:"Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...

>to już co innego, nie wprowadzaj zamieszania

Racja, ale klony wprowadziły też niezłe zamieszanie:
Getin, Openonline, Getinonline, IdeaBank, Noble, Getbank. Coś mi umknęło?
W każdym z nich można się zalogować. Ja przez pomyłkę zablokowałem
chyba komuś konto bo nie trafiłem na tę stronę co trzeba.

Ja o internetowym obliczu "zwykłego" Getinu:
http://www.getinbank.pl/ -> logowanie, wchodzi się na
https://secure.getinbank.pl/ indywidualni (są jeszcze korporacyjnu
i getbank24).

Skąd mam link https://bank.gb24.pl/ , nie pamiętam. Czy to pozostałość
po starszych wersjach wyłącznie internetowych kont? Z http://www.gb24.pl/
linki prowadzą do "zwykłego" Getinu.
Ktoś nad tym panuje?

Arek

PS: To nie reklama klonów, ale zdziwienie bałaganem lub celowym
mnożeniem bytów...

5. Data: 2012-11-22 18:44:57
Od:k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 listopada 2012 18:26:21 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

> Racja, ale klony wprowadziły też niezłe zamieszanie:
> Getin, Openonline, Getinonline, IdeaBank, Noble, Getbank. Cos mi umknęło?

Chyba jeszcze:
Idea Bank
FM Bank
Open Finance
Allianz Bank

Mam wrażenie, że gmatwają celowo, np z części tych klonów przelew do Getin Banku jest
traktowany jako z zewnątrz, a z części to przelew wewnętrzny.

> Ktoś nad tym panuje?

Holding p. Czarneckiego kojarzy mi sie z czarną dziurą. Ciekawa jestem, kiedy
zapadnie się sam w sobie.

6. Data: 2012-11-24 13:09:10
Od:"Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a) :

> [...]
jest traktowany jako z zewnątrz, a z części to przelew wewnętrzny.

> Holding p. Czarneckiego kojarzy mi sie z czarną dziurą. Ciekawa jestem, kiedy

Już się zapada. Czego potwierdzeniem są szemrane metody namawiania
do podpisywania jakichś dziwnych tworów tylko u konsultanta.

Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

wszystkie możliwości.]