  • 1. Data: 2012-11-22 07:30:26
    Temat: Getin - dwie strony logowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dwie strony ale trochę się różnią. Ciekaw jestem czy tylko wyglądem?
    Jedna ma klawiaturkę druga chyba nie.
    https://secure.getinbank.pl/
    https://bank.gb24.pl/

    Arek

  • 2. Data: 2012-11-22 08:06:35
    Temat: Re: Getin - dwie strony logowania
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 07:30:44 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Dwie strony ale trochę się różnią. Ciekaw jestem czy tylko wyglądem?
    >
    > Jedna ma klawiaturkę druga chyba nie.
    >
    > https://secure.getinbank.pl/
    >
    > https://bank.gb24.pl/
    >

    > Arek

    Ja mam taką:
    https://secure.getinonline.pl/

  • 3. Data: 2012-11-22 10:57:43
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Ja mam taką:
    > https://secure.getinonline.pl/

    to już co innego, nie wprowadzaj zamieszania

    erator/

  • 4. Data: 2012-11-22 18:25:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...

    >to już co innego, nie wprowadzaj zamieszania

    Racja, ale klony wprowadziły też niezłe zamieszanie:
    Getin, Openonline, Getinonline, IdeaBank, Noble, Getbank. Coś mi umknęło?
    W każdym z nich można się zalogować. Ja przez pomyłkę zablokowałem
    chyba komuś konto bo nie trafiłem na tę stronę co trzeba.

    Ja o internetowym obliczu "zwykłego" Getinu:
    http://www.getinbank.pl/ -> logowanie, wchodzi się na
    https://secure.getinbank.pl/ indywidualni (są jeszcze korporacyjnu
    i getbank24).

    Skąd mam link https://bank.gb24.pl/ , nie pamiętam. Czy to pozostałość
    po starszych wersjach wyłącznie internetowych kont? Z http://www.gb24.pl/
    linki prowadzą do "zwykłego" Getinu.
    Ktoś nad tym panuje?

    Arek

    PS: To nie reklama klonów, ale zdziwienie bałaganem lub celowym
    mnożeniem bytów...

  • 5. Data: 2012-11-22 18:44:57
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 18:26:21 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    > Racja, ale klony wprowadziły też niezłe zamieszanie:
    > Getin, Openonline, Getinonline, IdeaBank, Noble, Getbank. Cos mi umknęło?

    Chyba jeszcze:
    Idea Bank
    FM Bank
    Open Finance
    Allianz Bank

    Mam wrażenie, że gmatwają celowo, np z części tych klonów przelew do Getin Banku jest
    traktowany jako z zewnątrz, a z części to przelew wewnętrzny.

    > Ktoś nad tym panuje?

    Holding p. Czarneckiego kojarzy mi sie z czarną dziurą. Ciekawa jestem, kiedy
    zapadnie się sam w sobie.

  • 6. Data: 2012-11-24 13:09:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    k...@g...com napisał(a) :

> [...]
    jest traktowany jako z zewnątrz, a z części to przelew wewnętrzny.

    > Holding p. Czarneckiego kojarzy mi sie z czarną dziurą. Ciekawa jestem, kiedy

    Już się zapada. Czego potwierdzeniem są szemrane metody namawiania
    do podpisywania jakichś dziwnych tworów tylko u konsultanta.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]