eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArbiter bankowy › Arbiter bankowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 22 Nov 2012 08:18:12 +0100
    From: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Arbiter bankowy
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 11
    Message-ID: <50add1b5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.50.128.106
    X-Trace: 1353568693 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 80.50.128.106:49308
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583155
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Zgłosiłem pewną sprawę do Arbitra bankowego. Wniosłem opłatę.
    Na ich stronie jest napisane, że termin rozpatrzenia sporu wynosi
    przeważnie 30 dni. Minął już miesiąc a odpowiedzi nie widać.
    Można jakoś sprawdzić jaki jest status mojej sprawy?


    --
    Pozdrawiam
    Ryba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1