  • 1. Data: 2012-11-22 09:37:05
    Temat: Millenium- rezygnacja z debetówki
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry,

    Przerabiał już ktoś rezygnację z karty debetowej w Millenium?
    Czy wystarczy ją zastzec w systemie transakcyjnym i tyle,
    nie będą wznawiać automatycznie i pobierać opłat?
    Czy też trzeba dzwonić na dezinfolinię, albo nie daj
    Dionisosie słać pismo?

    Regulamin starannie pomija procedurę, stanowi tylko
    KTO może z rzeczonej karty zrezygnować :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2012-11-22 11:29:42
    Temat: Re: Millenium- rezygnacja z debetówki
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 2012-11-22 09:37, Dominik & Co pisze:
    > Dzień dobry,
    >
    > Przerabiał już ktoś rezygnację z karty debetowej w Millenium?
    > Czy wystarczy ją zastzec w systemie transakcyjnym i tyle,
    > nie będą wznawiać automatycznie i pobierać opłat?

    Tak, po zastrzeżeniu w systemie transakcyjnym automatycznie jest
    wystawiana nowa karta.

    Pit

  • 3. Data: 2012-11-22 22:37:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dominik & Co" k8ko7h$2kp$...@n...vectranet.pl

> [...]
    > Dionisosie słać pismo?

    > Regulamin starannie pomija procedurę, stanowi tylko
    > KTO może z rzeczonej karty zrezygnować :-)

    Ja rezygnowałem (wizytacją w marmurze)
    z konta internetowego -- bezskutecznie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-11-23 20:31:04
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Tak, po zastrzeżeniu w systemie transakcyjnym automatycznie jest
    > wystawiana nowa karta.

    Ja porozmawiałem z konsultantem. Pytał się, dlaczego rezygnuję.
    Odpowiedziałem, że konieczność wydania pewnej kwoty, by karta była bez
    opłat, jest dla mnie zbyt kłopotliwa. Potem się zapytał, czy ma uznać,
    że nie chcę wznawiania karty. Potwierdziłem. Nie dostałem już kolejnej
    karty.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-11-26 08:38:38
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.11.2012 Grzexs <g...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > opłat, jest dla mnie zbyt kłopotliwa. Potem się zapytał, czy ma uznać,
    > że nie chcę wznawiania karty. Potwierdziłem. Nie dostałem już kolejnej

    OK, czyli choć przez dezinfolinię się da. Dzięki.