  • 1. Data: 2003-02-15 11:00:38
    Temat: Aplikacje kartowe
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Poniewaz kilka osob narzekalo ostatnio jak to ciezko otrzymac karte w niektorych
    bankach na C i M, proponuje najmlodsza oferte ;). Otoz, zeby otrzymac karte
    kredytowa Kredyt Banku wystarczy dolaczyc do wniosku nastepujace dokumenty:

    <cite>
    CZESC D - WYMAGANE DOKUMENTY
    WYMOGI OGÓLNE - DOTYCZA WSZYSTKICH WNIOSKODAWCÓW:
    1)kopia dokumentu tozsamosci zawierajaca serie i numer dokumentu oraz zdjecie i dane
    osobowe,
    2)kopia dowodu oplaty trzech ostatnich oplat rachunku stacjonarnego telefonu
    domowego,
    3)kopia dowodu oplaty czynszu, a w przypadku wlascicieli nieruchomosci nie
    oplacajacych czynszu, kopia rachunku za energie lub innego rachunku dokumentujacego
    ponoszenie stalych wydatków zwiazanych z posiadaniem nieruchomosci.
    W PRZYPADKU OSÓB ZATRUDNIONYCH NA PODSTAWIE UMOWY O PRACE:
    wystawione przez pracodawce aktualne zaswiadczenie o zatrudnieniu danej osoby i o
    wysokosci jej przecietnego miesiecznego wynagrodzenia brutto z okresu 3 miesiecy
    poprzedzajacych miesiac zlozenia wniosku.
    </cite>

    To jest czesc dotyczaca tylko tych uprzywilejowanych osob zatrudnionych na podstawie
    umowy o prace. Oczywiscie nalezy pamietac takze o:

    Czytelny podpis wspólmalzonka osoby ubiegajacej sie o wydanie karty (wymagany
    wylacznie przy wspólnocie majatkowej).

    Hm, dziwne ze nikt nie zwrocil jeszcze uwagi na te dosc kuriozalne wymagania nawet w
    naszej rzeczywistosci. To chyba znaczy, ze poziom narzekania klientow jest wprost
    proporcjonalny do pozadania i jakosci danego produktu ;p.

    MK

    PS Zapomnialem o linku do wniosku dla tych narzekajacych ;)
    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/wniosek_karta
    _kredytowa/?unid=F0BD95D1662E8F84C1256CBC0050ED84&ic
    on=false

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 2. Data: 2003-02-15 14:50:58
    Temat: Re: Aplikacje kartowe
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    czy chcialbys otrzymac karte kredytowa (najlepiej z 5-cyfrowym limitem) na
    ladne oczka?:) To tylko cztery dokumenty do okazania, chyba warto?

    Pozdrawiam Basia

  • 3. Data: 2003-02-15 14:56:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy chcialbys otrzymac karte kredytowa (najlepiej z 5-cyfrowym limitem) na
    > ladne oczka?:) To tylko cztery dokumenty do okazania, chyba warto?

    Dokumenty owszem ale nie kopie 3 rachunkow za tel (stacjonarny!!! a jak ktos
    nie ma bo nie chce placic monopoliscie?) i 3 odcinkow oplat za mieszkanie -
    przesada

    Zreszta zauwaz od czego zaczal Maciej posta - o dokumetach jakie zycza sobie
    Citek i Multi. Porownuja wymagania KB to mozna powiedziec ze w C i M daja
    karte na "piekne oczy".

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-15 15:00:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał

    > To tylko cztery dokumenty do okazania, chyba warto?

    Nie, nie warto ;P

  • 5. Data: 2003-02-15 15:53:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > Citek i Multi. Porownuja wymagania KB to mozna powiedziec ze w C i M daja

    Citek to, o ile pamietam, wymagal rachunku tel. do zalozenia konta.
    Ciekawe, co mieli zrobic ci, ktorym nikt telefonu nie chcial zalozyc...

    MJ

  • 6. Data: 2003-02-15 15:59:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Citek to, o ile pamietam, wymagal rachunku tel. do zalozenia konta.
    > Ciekawe, co mieli zrobic ci, ktorym nikt telefonu nie chcial zalozyc...

    Moze byc FA za gaz/prad. Dodatkowo nie chca "dowodu oplaty" jak w KB ale
    wystarczy ksero FA - nie musi byc oplacona.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-15 16:04:33
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/wniosek_karta
    _kredytowa/?
    unid=F0BD95D1662E8F84C1256CBC0050ED84&icon=false

    KB miało w 2002 roku ponad 300 ml strat wynikających ze straconych kredytów
    (Salezianie i im podobni); poprzednio zawsze mieli zyski. Dlatego
    teraz "dmuchają na zimno". Czy takie wymagania przysporzą im klientów. Pewno
    nie, a te rachunki za telefon to już pełna komedia. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-02-15 17:24:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Moze byc FA za gaz/prad.

    A jak rachunek jest na ojca/matke/zone/kochanke, to co?

    MJ

  • 9. Data: 2003-02-15 17:57:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > A jak rachunek jest na ojca/matke/zone/kochanke, to co?

    To mozesz co najwyzej liczyc na karte dodatkowa do karty
    ojca/matki/zony/kochanki ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-02-15 18:18:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To mozesz co najwyzej liczyc na karte dodatkowa do karty
    > ojca/matki/zony/kochanki ;)

    Droga Glenn... musze Cie rozczarowac, ale sie mylisz. Otoz, w przypadku gdy
    wnioskodawca ma telefon stacjonarny w miejscu zamieszkania, nie musi
    przedstawiac zadnej faktury. Gdy ma telefon komorkowy fakture przedstawia.
    Jesli jest to rachunek/faktura za energie, kablowke czy cos podobnego, musi
    byc na nim adres zamieszkania wnioskodawcy i niekoniecznie musi byc on
    wystawiony na jego nazwisko. Mozna sie tego dowiedziec dzwoniac na infolinie
    banku, ale wiele osob woli powolywac sie na wymagania , ktore juz od dawna
    sa nieaktualne. To tylko potwierdza moja teze, ze poziom narzekan klientow
    [zwlaszcza tych niedoszlych] rosnie wprost proporcjonalnie do pozadania
    danego produktu [a pozadanie do jakosci] :).

    Maciej