  • 1. Data: 2003-02-15 09:44:59
    Temat: Znikające bankomaty.
    Od: w...@p...onet.pl

    W dniu dzisiejszym zniknął bankomat sieci EURONET zamontowany w Zgorzelcu w
    hipermarkecie REAL. Nawet dziura po bankomacie zniknęła gdyż została ładnie
    zamurowana. Oczywiście żadnej wiadomości ani informacji. Nawet mlinka w mbanku
    była zaskoczona. Najbliższy bankomat tej sieci znajduje się dokładnie 100km
    (!!!) od mojej miejscowości. Jednocześnie tym samym w byłym województwie
    jeleniogórskim (całym) nie ma ani jednego bankomatu sieci EURONET-u! Nie
    uważacie, że to trochę dziwna polityka.

  • 2. Data: 2003-02-15 10:22:50
    Temat: Re: Znikające bankomaty.
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    Hej,

    Poniewaz mi sie zdarzylo, ze juz kilkakrotnie mi znane bankomaty Euronet
    zniknely w czelusciach (raz pod pretekstem awarii, szyld zostal,
    zapewnienia, ze wroci rowniez) a pozniej zniknal i szyld.
    Przestalem juz jakis czas temu ufac tylko sieci Euronet i poprosilem mBank o
    zamkniecie konta. Konto do tej pory wykorzystywane jedynie do przelewow
    zyskalo rowniez funkcje bankomatowa. Nie chce wszczynac wojen ale ta wojne
    wygralo Inteligo oczywiscie dla mnie. Ale ja sklonny jestem placic prowizje
    i inne takie - potrzebuje PDFy z potwierdzeniami.

    Pzdr - Robert

  • 3. Data: 2003-02-15 10:23:30
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (!!!) od mojej miejscowości. Jednocześnie tym samym w byłym województwie
    > jeleniogórskim (całym) nie ma ani jednego bankomatu sieci EURONET-u! Nie

    Przenieś się do banku, będziesz miał bankomaty.

  • 4. Data: 2003-02-15 11:39:32
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Przenieś się do banku, będziesz miał bankomaty.

    tak najlepiej do multi

    gren

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Tanie bilety lotnicze!
    http://samoloty.onet.pl

  • 5. Data: 2003-02-15 11:45:37
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

    z tego co wiem jest placówka DB24 PL w Zgorzelcu jesli maja bankomat to
    ciagniesz bezprowizyjnie z kart mbanku, ja tak mam w Wałbrzychu.

  • 6. Data: 2003-02-15 14:35:58
    Od: w...@p...onet.pl

    Dzięki za radę. Na pewno będę musiał zmienić u siebie przepływ gotówki. Mbank
    stracił w tym momencie dla mnie znaczenie banku podstawowego. Jednocześnie nie
    jestem bezradny gdyż z pewnych względów utrzymuję konto w marmurku jakim jest
    eurokonto www wraz z jego oszałamiającymi prowizjami, ale daje mi to pewną
    niezależność.
    Dziwi mnię tylko, że taka sieć jak EURONET wycofuje się z dość dobrze
    zlokalizowanego bankomatu jakim jest hipermarket real w zgorzelcu. Obecnie 30%
    klientów tego sklepu to niemcy i mimo dużych trudności jakie mają ze zrobieniem
    tam zakupów - średnio na granicy trzeba stracić od pół godziny do godziny to
    niektórzy korzystają z tego bankomatu. Być może nie opłacało im się utrzymywać
    1 bankomatu w województwie i to mogę zrozumieć ale według mnie można było
    dołożyć np 2 bankomaty na ten region Polski i koszty utrzymania tych bankomatów
    byłyby wtedy niższe. A mbank ma coraz więcej klientów sam kilku znalazłem no bo
    jest bezprowizyjny bankomat itd. No cóż ja poczekam do czerwca 2004 roku zaraz
    za nysą jest parędziesiąt różnych bankomatów i z 20 innych banków do wyboru i
    zobaczymy.

  • 7. Data: 2003-02-15 15:48:24
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (!!!) od mojej miejscowości. Jednocześnie tym samym w byłym województwie
    > jeleniogórskim (całym) nie ma ani jednego bankomatu sieci EURONET-u! Nie

    Za malo osob widocznie korzystalo. W Wa-wie na czas remontu marketu billa i zmiany
    marki na elea zniknal stary rzech at&t a potem pojawil sie nowy bankomat. ten z
    twojej okolocy przeniesiono pewno tam gdzie ma szanse zarabiac na siebie.