  • 11. Data: 2003-02-15 18:27:14
    Temat: Re: Aplikacje kartowe
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MK wrote:

    > Droga Glenn... musze Cie rozczarowac, ale sie mylisz.
    /ciach/

    Drogi Macieju... - moja odpowiedź na post Michała Jankowskiego nie była
    analizą wymagań KB w zakresie KK - zwróć uwagę na emotikon na końcu.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-02-15 18:54:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > A jak rachunek jest na ojca/matke/zone/kochanke, to co?

    No to na to pytanie odpowiedzi udzielil juz Maciej.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-02-15 19:04:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Mozna sie tego dowiedziec dzwoniac na infolinie
    > banku, ale wiele osob woli powolywac sie na wymagania , ktore juz od dawna
    > sa nieaktualne.

    Inna sprawa dosc powszechnie obserwowana jest podejscie "pisze to tak jest".
    Wciaz malo osob potrafi zrozumiec ze kazdy przypadek jest inny i banki
    potrafia ominac niektore procedury w celu przyznania danego produktu - vide
    ja i KK w Citku. Nie spelniam ani jednego warunku stawianego w regulaminie -
    na to iz dostalem karte wplyw mialy inne rzeczy. Na tyle mialem uproszczona
    procedure ze podpisalem jedynie wniosek nie przedstawiajac ni pol dokumentu.

    > To tylko potwierdza moja teze, ze poziom narzekan klientow
    > [zwlaszcza tych niedoszlych] rosnie wprost proporcjonalnie do pozadania
    > danego produktu [a pozadanie do jakosci] :).

    :) nooo zostaje jeszcze odkrecanie nakretek z Coca-Coli light - 10 srebrnych
    KK Citka na 20k do wygrania ;)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-02-15 19:04:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Drogi Macieju... - moja odpowiedź na post Michała Jankowskiego nie była
    > analizą wymagań KB w zakresie KK - zwróć uwagę na emotikon na końcu.

    MOja tez nie ;). Pisalem o Citi :). Ale faktycznie zbyt powaznie
    potraktowalem Twoja wypowiedz mimo smiley'a. Obiecuje poprawe ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2003-02-15 19:08:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    uproszczona
    > procedure ze podpisalem jedynie wniosek nie przedstawiajac ni pol

    Nie przesadzaj. Musiales spelnic wymagania banku inaczej bys karty nie
    dostal. Faktem jest, ze Citi jest tu bardzo elastyczny.

    > :) nooo zostaje jeszcze odkrecanie nakretek z Coca-Coli light - 10
    srebrnych
    > KK Citka na 20k do wygrania ;)

    AFAIR w regulaminie promocji jest zastrzezenie, ze bank moze odmowic wydania
    karty i wyplacic kase w gotowce.

    Maciej

  • 16. Data: 2003-02-15 19:10:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Nie przesadzaj. Musiales spelnic wymagania banku inaczej bys karty nie
    > dostal. Faktem jest, ze Citi jest tu bardzo elastyczny.

    Nie, nie spelnialem warunkow, mowie serio. Wplyw mialy inne rzeczy.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2003-02-15 19:16:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MK wrote:

    > MOja tez nie ;). Pisalem o Citi :).

    No tośmy się dogadali ;-)))))

    >Ale faktycznie zbyt powaznie
    > potraktowalem Twoja wypowiedz mimo smiley'a. Obiecuje poprawe ;).

    No problem ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn