  • 1. Data: 2022-02-19 18:39:25
    Temat: Apka do kredytówki siti
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ma przyjść wiadomość do autoryzacji, nie przychodzi, takie pie....enie się od
    początku tego roku, właściwie nic przez net nie można
    kupić - czy jest obejście?

  • 2. Data: 2022-02-19 18:47:33
    Temat: Re: Apka do kredytówki siti
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 19 Feb 2022 18:39:25 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Ma przyjść wiadomość do autoryzacji, nie przychodzi,
    Wiadomość w apce czy w sms?
    U mnie autoryzacja sms działa.
    Na problemy z apką może pomoże aktualizacja lub usunięcie i ponowna
    instalacja wraz z nową autoryzacją apki w banku?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2022-02-19 18:54:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 lut 2022 o 18:39, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ma przyjść wiadomość do autoryzacji, nie przychodzi

    Jaka karta i jaki bank?

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 4. Data: 2022-02-19 20:10:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 lutego 2022 o 18:40:04 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ma przyjść wiadomość do autoryzacji, nie przychodzi, takie pie....enie się od
    początku tego roku, właściwie nic przez net nie można
    > kupić - czy jest obejście?

    Możesz dodać do google pay i tak płacić - leci bez autoryzacji, w apkach i w
    przeglądarce (przez payU - co prawda przegladarka na androidzie).

  • 5. Data: 2022-02-19 20:12:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 lutego 2022 o 18:47:35 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Wiadomość w apce czy w sms?
    > U mnie autoryzacja sms działa.

    SMS w citku?
    Z przepisywaniem linku? ROTFL, no ale chociaż działa.

  • 6. Data: 2022-02-19 21:53:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 19 Feb 2022 11:12:10 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >SMS w citku?
    Tak.

    >Z przepisywaniem linku? ROTFL, no ale chociaż działa.
    Bez przepisywania. Klikam na https://messages.google.com/web albo
    klikam w telefonie.

    WAM

  • 7. Data: 2022-02-20 12:04:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 lut 2022 o 20:10, Dawid Rutkowski pisze:

    > Możesz dodać do google pay i tak płacić

    Alior dał mi za taką płatność 1% -- obniżając tym
    sposobem OC w Uniqa. Gdybym wiedział, że tak jest,
    zarobiłbym krocie na płaceniu za leki mego ojca...

    [wreszcie mam zysk z podwyżek dawanych emerytom]

    > - leci bez autoryzacji,

    Tego nie pamiętam.

  • 8. Data: 2022-02-20 18:53:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W apce na ifona, jak jest token to nic nie przychodzi.
    Piszesz o kredytówce?

    -----