  • 1. Data: 2004-04-29 10:00:09
    Temat: Anulacja zakupów kartą Maestro
    Od: "Janek Kowalski" <j...@b...iou>

    Witam,
    czy ktos mial taki przypadek ? Dokonywalem zakupu
    na poczatku marca, po czym okazalo sie ze transakcja
    musi byc anulowana.Minelo sporo czasu, a srodki
    nie powrocily na konto.Anulacja zostala potwierdzona
    przez autoryzacje, tak samo jak wczesniejszy pechowy
    jak sie okazalo zakup. Posiadam oczywiscie odpowiednie
    papierki jako dowod.Zlozylem reklamacje i dostaje tylko
    przeprosiny za przedluzajace sie wyjasnienie sprawy.Nie
    rzoumiem tylko na czym polega jej trudnosc.Sa kwity, znane jest saldo
    rachunku przed i po operacji...Mieliscie taki przypadek ?
    Prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Janek

  • 2. Data: 2004-04-29 10:17:21
    Temat: Re: Anulacja zakupów kartą Maestro
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Janek Kowalski napisał:

> [...]
    > musi byc anulowana.Minelo sporo czasu, a srodki
    > nie powrocily na konto.Anulacja zostala potwierdzona

    Wszystko dlatego, ze domagales sie anulacji, a nie anulowania. Teraz
    tegie glowy siedza w banku i zastanawiaja sie o co Ci chodzi.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-29 10:21:36
    Temat: Odp: Anulacja zakupów kartą Maestro
    Od: "Janek Kowalski" <j...@b...iou>

    Ile mozna czekać ? Ta baba ze sklepu anulowała operację.
    Zaraz po tym jak ściągnęła te środki.
    Dostałem tylko kwitki do ręki.Potem sprawdzam saldo i
    okazuje się, że środki nie wróciły...Niczego się nie domagałem,
    zgłosiłem tylko reklamację w banku...
    Miałeś taki przypadek ?

    Użytkownik Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c6qklo$1it$...@i...gazeta.pl...

  • 4. Data: 2004-04-29 10:34:49
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Janek Kowalski" <j...@b...iou> wrote in message

    > okazuje się, że środki nie wróciły...Niczego się nie domagałem,
    > zgłosiłem tylko reklamację w banku...

    A jaki bank? W Inteligo moze to trwac do miesiaca. Srodki sa zwrocone na
    konto, ale maja blokade przez miesiac. Podobno takie jest zalecenie VISA
    przy zwrocie na karte (w szczegolnosci kiedy kwota zwracana jest rozna od
    kwoty zakupu - zwracasz jeden produkt z kilku zakupionych).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-04-29 10:47:18
    Od: "Janek Kowalski" <j...@b...iou>

    kwota zwracana jest taka sama, jak kwota zakupu
    bank PEKAO SA, terminal był WBK
    Zastanawiam, się czy mogę ubiegać się o jakieś
    odszkodowanie...

    Użytkownik Maverick van Hyde <m...@b...com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c6qlg1$ve1$...@a...dialog.net.pl...

  • 6. Data: 2004-04-29 12:35:35
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Janek Kowalski <j...@b...iou> wrote:
    > kwota zwracana jest taka sama, jak kwota zakupu
    > bank PEKAO SA, terminal był WBK
    > Zastanawiam, się czy mogę ubiegać się o jakieś
    > odszkodowanie...

    Ubiegać się zawsze możesz, ale nie dostaniesz. Co najwyżej możesz dostać
    odsetki ustawowe. Ale przygotuj się wówczas na długotrwałą batalię i
    odbijanie pisemek.

    IMO nie warto - szkoda zdrowia; lepiej zmienić bank.

    A propos - dobrze wiedzieć że Pekao nie umie też obsłużyć zwrotu.
    Po jajach ze stacjami Neste swego czasu myślałem że to największy badziew
    wśród systemów obsługujących płatności karciane. Teraz widzę, że miałem
    rację ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 7. Data: 2004-04-29 14:22:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maverick van Hyde" <m...@b...com> writes:

> [...]
    > przy zwrocie na karte (w szczegolnosci kiedy kwota zwracana jest rozna od
    > kwoty zakupu - zwracasz jeden produkt z kilku zakupionych).

    Nie w szczegolnosci tylko wlasnie w takim przypadku, oraz nie ma zadnego
    zalecenia VISA, a po prostu sklep moze w ciagu miesiaca taka operacje
    cofnac.

    Z tym ze nie dotyczy to anulowania transakcji, a "uznania karty".
    Nie mozna tez anulowac transakcji "inna kwota" (bo niby jak?).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 8. Data: 2004-04-29 15:00:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 29 Apr 2004 12:17:21 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Wszystko dlatego, ze domagales sie anulacji, a nie anulowania. Teraz
    >tegie glowy siedza w banku i zastanawiaja sie o co Ci chodzi.
    >
    >Bartol

    to nie tak.
    tegie glowy we wszystkich bankach siedza teraz i mysla jak zaspokoic
    Bartola. znaczy - bez skojarzen - chodzi mi tylko o zaspokojenie
    poprzez powiadomienie ;P

    G.

  • 9. Data: 2004-04-29 15:44:22
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > A propos - dobrze wiedzieć że Pekao nie umie też obsłużyć zwrotu.

    Umie.
    Ja nie mialem z tym zadnych problemow (karta Maestro, zakup w Tesco).

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2004-04-29 16:40:47
    Temat: Re: Anulacja zakupów kartš Maestro
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > to nie tak.
    > tegie glowy we wszystkich bankach siedza teraz i mysla jak zaspokoic
    > Bartola. znaczy - bez skojarzen - chodzi mi tylko o zaspokojenie
    > poprzez powiadomienie ;P

    LOL. A niech mysla. Moze cos wymysla. I mnie wreszcie zaspokoja. ;-)

    Bartol