  • 1. Data: 2004-04-29 09:08:09
    Temat: umowa pożyczki hipotecznej
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    Bank udzielił mi pożyczki 40 000 zł. pod hipoteke nieruchomości na której
    zakup przeznaczony był ten kredyt. Poręczyciel nie dojechał do banku,
    zadzwonił że będzie za kilka dni, aby podpisać.

    Umowę podpisałem.

    Bank pieniądze przelał. Hipotekę ustanowił.

    Po jakimś czasie bank zapewne omyłkowo przysłał mi pismo iż w związku ze
    spłatą kredytu, zezwala na wykreślenie z hipoteki wierzytelności.

    Oczywiście kredyt spłacam regularnie.

    Czy umowa kredytowa jest ważna bez kompletu podpisów ? (poręczyciela).

    Co z tym zezwoleniem banku na wykreślenie ? mam iść do KW z tym ?

    Co o tym myśleć.

    Pozdrawiam

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-04-29 14:19:25
    Temat: Re: umowa pożyczki hipotecznej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Jędrek" <J...@w...pl> writes:

    > Czy umowa kredytowa jest ważna bez kompletu podpisów ? (poręczyciela).

    Oczywiscie. Z tym ze nie wiaze o-malo-co poreczyciela - wiaze tylko
    osoby, ktore ja podpisaly, czyli Ciebie i bank.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH