  • 1. Data: 2004-04-29 07:19:47
    Temat: moje zycie podporzadkowane mBankowi
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Konto w mBanku zalozylem z grudniu 2000 roku.
    Przy zakladaniu konta podalem swoj numer telefonu lecz z mBanku
    korzystalem glownie przez interenet.
    No i wczoraj udalo mi sie zablokowac dostep do rachunku.
    Poniewaz swego czasu zmienilem numer telefonu komorkowego
    wiec dane o telefonie jakie mial mBanku staly sie nieaktualne.
    Dzis zadzwonilem do mLinki z prosba o odblokowanie internetu.
    Po dokladnej weryfikacji - do tego nie mam zalu, w koncu to moje
    bezpieczenstwo i polaczeniu dowiedzialem sie ze musze czekac
    do 7 dni na telefon zwrotny z mBanku by moc ponownie
    aktywowac dostep przez internetu.
    Ciekawe jaka to dla mBanku roznica zadzwonic pod zerejestrowany w systemie
    numer telefonu i zweryfikowac klienta a zadzwonic na nowy numer telefonu.
    Biorac pod uwage ze 2 godziny dziennie spedzam w samochodzie i wyjezdzam
    teraz
    na dlugi weekend to przez te najblizsze 7 dni czeka mnie drzenie kiedy
    to mBank do mnie oddzwoni i czy bede wtedy w stanie odebrac telefon.
    Ech a akurat konczy mi sie kilka aukcji na allegro i jak ja
    sie dowiem czy ktos juz przelal kase.

    PiotR

  • 2. Data: 2004-04-29 08:03:24
    Temat: Re: moje zycie podporzadkowane mBankowi
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości news:c6qaep$bh3
    > Ech a akurat konczy mi sie kilka aukcji na allegro i jak ja
    > sie dowiem czy ktos juz przelal kase.

    skoro masz dostep telef - to aktywuj sobie na krotki czas smsy - byc moze da
    sie z nich wyczytac kto wlasnie zaplacil :-)

  • 3. Data: 2004-04-29 08:49:12
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > skoro masz dostep telef - to aktywuj sobie na krotki czas smsy - byc moze
    da
    > sie z nich wyczytac kto wlasnie zaplacil :-)

    a czy w mBanku to dziala tak ze jak przyjdzie przelew to oni wysylaja SMS-a
    czy
    tez ja wysylam SMS-a a oni mi zwracaja stan konta bez informacji o ostatnich
    transakcjach ?

    PiotR

  • 4. Data: 2004-04-29 08:50:41
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > No i wczoraj udalo mi sie zablokowac dostep do rachunku.
    > Poniewaz swego czasu zmienilem numer telefonu komorkowego

    Dlatego ja staram się wszelkie dane osobiste jak adres, nr telefonu
    uaktualniać we wszelkich instytucjach zaraz po zmianie.
    Wtedy nie zaskakują mnie takie sytuacje. Też jestem w mBanku od początku i
    nigdy się nie zawiodłem, ale to wymaga także trochę zaangażowania z mojej
    strony.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2004-04-29 09:08:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > tez ja wysylam SMS-a a oni mi zwracaja stan konta bez informacji o
    ostatnich
    > transakcjach ?

    Poczytaj na ich stronach, do niedawna były 3 funkcje dostępne, w tym stan
    konta i ostatnie operacje, ale trzeba było wysłać do nich odpowiedniego SMS,
    po którym przychodzi odpowiedź.

  • 6. Data: 2004-04-29 10:19:31
    Od: Duke <p...@p...wp.pl>

    krab wrote:

    > skoro masz dostep telef - to aktywuj sobie na krotki czas smsy - byc moze da
    > sie z nich wyczytac kto wlasnie zaplacil :-)

    Chyba nie ma aktywnego kanału telefonicznego bo wtedy bez problemu
    mógłby aktywować kanał interentowy.

  • 7. Data: 2004-04-29 11:04:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > bezpieczenstwo i polaczeniu dowiedzialem sie ze musze czekac
    > do 7 dni na telefon zwrotny z mBanku by moc ponownie

    mLinki nie zawsze o tym informują,
    ale jeżeli nie zablokowałeś sobie dostępu tel. i pamietasz telekod
    to nie są Ci do szczęścia potrzebne.
    Dostęp możesz odblokować sam w automatycznym teleserwisie
    Procedura jest mniejwięcej taka:
    0801mBank
    1 (wybierasz "1")
    logowanie/identyfikacja
    4
    3
    2
    1
    ustanowienie nowego tymczasowego hasła
    i po kłopocie

  • 8. Data: 2004-05-05 07:50:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > No i wczoraj udalo mi sie zablokowac dostep do rachunku.
    > ... musze czekac
    > do 7 dni na telefon zwrotny z mBanku by moc ponownie

    No to może w końcu odblokuj sobie sam ten dostęp
    (instrukcja post wyżej)
    zamiast zakładać kolejne żałosne wątki,
    albo zamiast teoretyzować na temat bezpieczeństwa,
    napisz w końcu, dlaczego zablokowałeś sobie kanał telefoniczny,
    (lub czemu nie pamiętasz telekodu),
    przez co nie mżesz skorzystać ze standardowej procedury
    odblokowania dostępu do kanału internetowego.