  • 1. Data: 2004-02-06 15:26:18
    Temat: BIK i kredyt mieszkaniowy
    Od: "Fugazi" <p...@i...pl>

    Zlozylem z zona wniosek o kredyt mieszkaniowy do KB i okazuje sie ze
    znalezli w BIK informacje o tym ze moja zona w ramach jakiegos limitu w
    2000-2001 przez 10 miesiecy miala niesplacone naleznosci 25+8 zl (dziwna
    sprawa - byl limit, byly wplywy, ale bank sobie automatycznie naleznej kwoty
    nie sciagnal).
    No i najprawdopdobniej KB nie udzieli nam kredytu. Czy inne banki (np. PEKAO
    SA,BP) moga byc bardziej tolerancyjne w tej kwestii, czy mozna zapomniec o
    kredycie?

    Fugazi

  • 2. Data: 2004-02-06 21:32:29
    Temat: Re: BIK i kredyt mieszkaniowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No i najprawdopdobniej KB nie udzieli nam kredytu. Czy inne banki (np.
    PEKAO
    > SA,BP) moga byc bardziej tolerancyjne w tej kwestii, czy mozna zapomniec o
    > kredycie?

    Najpierw poprzez bank, który żone umieścił w BIK trzeba sprawę wyprostować,
    a dopiero póxniej można się starac o kredyt.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-09 14:55:00
    Od: "alek" <m...@g...pl>

    "Fugazi" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    PEKAO
    > SA,BP) moga byc bardziej tolerancyjne w tej kwestii, czy mozna zapomniec o

    Miałem nieco podobna sytuację, tyle, że miałem na koncie windykację na 160
    zł dwa lata temu i romzaite opóźnienia, w KB dostałem odmowę.
    Właśnie dziś dostałem decyzję o kredycie z GE Mieszkaniowego - pozytywną
    (oczywiście wszystko musiałem udokumentować, że już spłacone itp.).