  • 1. Data: 2002-12-11 20:16:28
    Temat: Płacenie kartą w banku
    Od: s...@p...onet.pl

    Pytanie pewnie banalne. Czy w kasie NBP przyjmą płatność kartą (Visa Electron
    mBanku)? Muszę iść z samego rana więc nie mogę dowiedzieć się u źródła.
    Wydawałoby się że można, ale jakoś nigdy nie zauważyłem POSów (możliwe dlatego,
    że stosunkowo rzadko bywam w placówkach bankowych) .

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-12-12 09:06:27
    Temat: Re: Płacenie kartą w banku
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Wydawałoby się że można, ale jakoś nigdy nie zauważyłem POSów (możliwe dlatego,
    > że stosunkowo rzadko bywam w placówkach bankowych) .

    Nawet jeśli przyjmą to potraktują to jako wypłatę gotówki. Nie opłaca
    się.
    Co trzeba tak rano płacić w kasach NBP?

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-12-12 11:19:28
    Od: s...@p...onet.pl

    > Nawet jeśli przyjmą to potraktują to jako wypłatę gotówki. Nie opłaca
    > się.
    > Co trzeba tak rano płacić w kasach NBP?

    "Tak rano" bo przed samą pracą. A płacić chciałem za kupno nowo wydanych
    monet, gotówki chwilowo brak, bankomatów Euronetu w mieście nie ma, a w innych
    prowizja.

    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-12-12 12:44:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > "Tak rano" bo przed samą pracą. A płacić chciałem za kupno nowo wydanych
    > monet, gotówki chwilowo brak, bankomatów Euronetu w mieście nie ma, a w
    innych
    > prowizja.

    Zaplata karta w banku to tak jak wyplata z "innych" bankomatow.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-12-12 13:00:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl>
    > innych
    >
    > Zaplata karta w banku to tak jak wyplata z "innych" bankomatow.

    jak mają gdzie kartę wczytać ;-)
    a czy kupowałeś przypadkiem tego prostokątnego Matejkę? jak zobaczyłem
    nakład to stwierdziłem że nie ma szans, a kiedyś kolekcjonowałem polskie
    monety.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-12-12 13:49:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > innych
    >
    > Zaplata karta w banku to tak jak wyplata z "innych" bankomatow.

    Nawet jak kupuje monety od NBP?

    Karol

  • 7. Data: 2002-12-12 15:43:18
    Od: s...@p...onet.pl

    > a czy kupowałeś przypadkiem tego prostokątnego Matejkę? jak zobaczyłem
    > nakład to stwierdziłem że nie ma szans, a kiedyś kolekcjonowałem polskie
    > monety.

    Dokładnie tak. Ale ja kupiłem bez problemu (może dlatego że z samego rana).

    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-12-12 15:49:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>

    > Dokładnie tak. Ale ja kupiłem bez problemu (może dlatego że z samego
    rana).

    no to moje gratulacje
    *** blad ***