  • 1. Data: 2002-12-11 19:45:57
    Temat: Lukas SA - czyli raty
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko (dzwonilem na infolinie, ale wyczulem ze po dluzszej
    naradzie, odpowiedz byla niepewna)

    Czy placac rate nadawca przelewu musi byc taki sam jak osoba podpisujaca
    umowe?
    Czy moga sie roznic? W moim przypadku tylko imieniem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-12-11 19:56:25
    Temat: Re: Lukas SA - czyli raty
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Rate moze wyslac/placic za Ciebie sasiadka, wazne jest nr faktury.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-12-11 20:01:02
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Rate moze wyslac/placic za Ciebie sasiadka, wazne jest nr faktury.

    Potwierdzam, splacam rate produktu wzietego na tesciowa - zupelnie inne
    nazwisko i adres, wazny jest numer umowy.
    Seb

  • 4. Data: 2002-12-11 20:10:45
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ok dzieki wszystkim za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2002-12-11 23:41:12
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Czy placac rate nadawca przelewu musi byc taki sam jak osoba podpisujaca
    > umowe?
    > Czy moga sie roznic? W moim przypadku tylko imieniem?

    najwazniejszy na przelewie jest numer rachunku na ktory wplacasz
    - kazdy kredyt to osobny rachunek.
    nie wazne kto wplaca.

    chyba, ze wplacasz na konto ,,ogolne'' (czyli zanim dostaniesz ksiazeczke
    splat - konto podawane jest na umowie albo jakims innym kwicie
    ktory dostajesz w sklepie) - wtedy najwazniejszy jest numer umowy
    podany w opisie przelewu, bo to na jego podstawie ktos recznie
    przeksieguje wplate z konta wspolnego na szczegolowe...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek