  • 1. Data: 2002-12-11 18:48:31
    Temat: CitiOnline - zmiany
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    No to zaszly pewnei zmiany (te ktore na razie zauwazylem):

    - mozliwosc wykonania przelewu z data przyszla (nie mozna wybrac daty tylko
    trzeba ja wklepac w formacie dd/mm/rrrr)
    - przelew wg IBAN i starego faormatu rachunkow (nie dzialaja wczesniej
    zdefiniowani odbiorcy ktorych rachunek wg IBAN byl wpisany jako
    xxxxxxxx-xxxxxxxx - trzeba jeszcze raz go zdefiniowac)
    - pod dyspozycja przelewu mozliwosc zaznaczenia opcji przyslania
    potwierdzenia operacji poczta

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-12 09:18:08
    Temat: Re: CitiOnline - zmiany
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > xxxxxxxx-xxxxxxxx - trzeba jeszcze raz go zdefiniowac)
    > - pod dyspozycja przelewu mozliwosc zaznaczenia opcji przyslania

    Oraz certyfikat który mówi "This certificate has failed to verify for all of
    ints intended purposes"

  • 3. Data: 2002-12-12 13:30:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > No to zaszly pewnei zmiany (te ktore na razie zauwazylem):

    > - mozliwosc wykonania przelewu z data przyszla (nie mozna wybrac daty
    tylko
    > trzeba ja wklepac w formacie dd/mm/rrrr)

    Mnie sie to tez nie podoba ;D
    BTW probowales jak, to "cudo" dziala ? ;-)) U mnie w sobote -przelew zlecony
    na poniedz.- zaksiegowal od razu z data poniedzialkowa, zmiejszajac
    oczywiscie saldo ;D Wtorkowe przelewy byly juz jako przyszle ;-) Ciekaw
    jestem czy on tak ma w kazdy weekend ;-))))))

    > - przelew wg IBAN i starego faormatu rachunkow (nie dzialaja wczesniej
    > zdefiniowani odbiorcy ktorych rachunek wg IBAN byl wpisany jako
    > xxxxxxxx-xxxxxxxx - trzeba jeszcze raz go zdefiniowac)

    Tia, ale dalej przelewow jednorazowych (dowolnych) nie ma ;P A wprowadzanie
    numeru w formacie IBAN jest w takich idiotycznych kwadracikach !!!!!!!, ze
    nie mozna copy&paste ;-P Zreszta co ja chce, skoro ich "najlepszy na
    swiecie" system nie pokazuje nawet numeru rachunku nadawcy ;-))

  • 4. Data: 2002-12-12 13:51:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > oczywiscie saldo ;D Wtorkowe przelewy byly juz jako przyszle ;-) Ciekaw
    > jestem czy on tak ma w kazdy weekend ;-))))))

    Zrobilem przelew z wczoraj na dzis i bylo w przyszlych, teraz zrobilem na 16
    grudnia i jest tez ustawiony jako przyszly.

    > Tia, ale dalej przelewow jednorazowych (dowolnych) nie ma ;P A
    wprowadzanie
    > numeru w formacie IBAN jest w takich idiotycznych kwadracikach !!!!!!!, ze
    > nie mozna copy&paste ;-P

    Hmm, chyba wlasnie sa jednorazowe. Kiedys kolejny odbiorca z przelewu byl
    dodawany do listy odbiorcow - teraz juz nie.

    Kwadraciki sa faktycznie denerwujace :( ale po skopiowaniu nr rachunku w
    MultiBanku do notatnika to sie pokazuje w schemacie xx xxxx xxxx xxxx xxxx
    xxxx xxxx, wiec latwo kopiowac potem do tych kratek ;)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-12-12 14:13:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kwadraciki sa faktycznie denerwujace :( ale po skopiowaniu nr rachunku w
    > MultiBanku do notatnika to sie pokazuje w schemacie xx xxxx xxxx xxxx xxxx
    > xxxx xxxx, wiec latwo kopiowac potem do tych kratek ;)

    Ja dziekuje za taka "funkcjonalnosc" ;-) Nie mowiac juz o tym, ze jak
    wpisujesz nr rachunku recznie, to NIE przeskakuje na kolejny &*%&$%^&$&*
    kwadracik ;-))) Jak dla mnie mierny z minusem ;-)

  • 6. Data: 2002-12-12 19:09:16
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał(a):

> [...]
    > oczywiscie saldo ;D Wtorkowe przelewy byly juz jako przyszle ;-) Ciekaw
    > jestem czy on tak ma w kazdy weekend ;-))))))

    Tak, po prostu bo baczu w piątek w systemie jest już poniedziałek
    jeśli zrobisz zwykły przelew, nie z datą przyszłą to będzie miał datę
    poniedziałkową

  • 7. Data: 2002-12-12 19:22:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> napisal:

    > Tak, po prostu bo baczu w piątek w systemie jest już poniedziałek
    > jeśli zrobisz zwykły przelew, nie z datą przyszłą to będzie miał datę
    > poniedziałkową

    Ale ja w _sobote_ (7/12) wpisalem przelew z data _przyszla_ na dzien 9/12
    !!! i system od razu to zaksiegowal w sobote (!) z dniem 9/12 !!!

  • 8. Data: 2002-12-12 19:31:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ale ja w _sobote_ (7/12) wpisalem przelew z data _przyszla_ na dzien 9/12
    > !!! i system od razu to zaksiegowal w sobote (!) z dniem 9/12 !!!

    cos krecisz ;)

  • 9. Data: 2002-12-12 19:49:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > cos krecisz ;)

    Sprawdz sobie posty z 7/12 (moje i PJO), Subject: Nowy serwis CitiOffline,
    na kartach :-PPP Zrobilem w sobote zrzut z citioffline :-P

    > "BTW probowales jak, to "cudo" dziala ? ;-)) U mnie w sobote -przelew
    > zlecony na poniedz.- zaksiegowal od razu z data poniedzialkowa,
    zmiejszajac"

    Dokladnie, ale to byl przelew z data _PRZYSZLA_ !!!

  • 10. Data: 2002-12-21 09:00:29
    Temat: Re: CitiOffline - zmiany
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" napisał:

    > Użytkownik "Witek"napisał
    >
    > cos krecisz ;)

    Dane z konta - od razu zaksiegowane ;-))
    23/12 ZEWNęTRZNY PRZELEW INTERNETOWY-WYPłATA 3,00 PLN
    Przepraszamy. Nie posiadasz ustawionych przelewów z datą przyszłą dla tego rachunku.
    Oczywiscie przelew ustawilem DZIS tj. 21/12/2002 na dzien 23/12/2002 !!!

    ROTFL LOL buahahahaha nie ma to jak "najlepszy system na swiecie" tego GCB ;-)

    Witek

    Ps. jak dalej nie wierzysz to wprowadz DZIS przelew na poniedzialek ;-)))))