  • 11. Data: 2002-08-22 14:35:28
    Temat: Re: American Express
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartosz j bujak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3D64EABA.6040203@wp.pl...

    > Dlugo by pisac, nie ma banku bez wad, ale chyba tylko Mille..
    > nie wyciaga z nich wnioskow (i co najwazniejsze nie czyta
    > p.b.b)

    Ok grupe czytam dokaldnie i wiem co jest pisane ;-) Sam je juzywam i
    naprawde nie wiem co masz na mysli piszac

    > Raczej dobre. Czesto jest honorowana pomimo tego, ze nia ma naklejki
    Amexa,

    pod warunkiem, ze nie przez Millennium

    Chdzi Ci o honorowanie czy ogolnie AmExa z Mille w uzytkowaniu?

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-08-22 16:23:39
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "bartosz j bujak" <b...@w...pl> wrote in message

    Amexa,

    > pod warunkiem, ze nie przez Millennium

    Hehehe, dobre. Przez Millennium nie, a przez kogo tak ?

    > (kwestia gustu) jak to powiedzial moj kolega: wyglada jak bilet do
    > cyrku,

    Ano kwestia gustu. No i moze wieku. Moze ten kolega jest juz w jakims
    bardziej zaawansowanym wieku i jakiegos dostojenstwa oczekuje w wygladzie
    czy czegos tam.

    Przy okazji, czy ktos zwrocil uwage na pozytywna zmiane wygladu karty
    Maestro do netKonta LG. Obrazek taki sam jak byl, ale obecnie karta zamiast
    niby-srebrnej czyli bialej i nijakiej, jest niebieskawa.

    marekz

  • 13. Data: 2002-08-22 16:40:11
    Od: a...@p...onet.pl

    ja tam wole srebrnego DC tez odroznia sie od niebieskiego.........
    P.s nie pamietam kto twierdzil ze DC kosztuje 250 zl na dwa lata, ale ponizej
    jest email od DC.......

    Szanowny Panie
    Opaty zwiazane korzystaniem z karty osobistej Diners Club to
    - oplata roczna za karte glowna 300 PLN
    - oplata roczna za karte dodatkowa 150 PLN
    - oplata manipulacyjna za transakcje lokalne 0%
    - oplata manipulacyjna za transakcje miedzynarodowe 1%
    - oplata manipulacyjna za wyplaty gotowki 4%
    - oplata za zablokowanie karty 0 PLN
    - oplata za wydanie duplikatu karty 0 PLN
    - oplata z tytulu spoynionych platnosci 2,5% /mies.

    Z powazaniem
    Anna Stankiewicz
    srebrnego DC tez odroznia sie od niebieskiego.........

  • 14. Data: 2002-08-22 18:29:40
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Krotki kod autoryzacji w posach, 2 cyfrowy :), jak wyciagasz ta zielona
    > karte odrazu odrozniasz sie od tlumu niebieskich pko bp itp
    >
    > To tak mniej powaznie...

    Czasami karta ta tak odróżnia się od pozostałych, że żena za pultom boi
    się jej dotknąć, myśląc, że to telefoniczna z Urugwaju, albo co.
    Mam zaprzyjaźnioną stację RG, na której Pan powiedział, że Amexa
    autoryzuje mu co trzecią transakcję, pozostałe wszystkie jak leci -
    zdarza się że goldy z Citka są wręczane, bez urazy, jako nie działające.

    Pzdr: Dogbert

  • 15. Data: 2002-08-23 07:36:52
    Od: bartosz j bujak <b...@w...pl>

    Jarosław Popiel wrote:

    > Ok grupe czytam dokaldnie i wiem co jest pisane ;-) Sam je juzywam i
    > naprawde nie wiem co masz na mysli piszac

    - o sposobie splaty
    - o chorych progach, w jakich trzeba splacac zadluzenie
    - o obowiazku posiadania konta do tej karty
    - o niewiarygodnej niekompetencji millelinii
    - o braku dostepu online
    - o zenujaco niskich limitach kredytowych
    - O CALOKSZTALCIE MILLENIUM

    (doprawdy archiwum jest pelne takich wspomnien)

    Nie mam nic do AmExa, dosiawdczenia wskazuja jednak ze Mile nie jest
    najszczesliwszym wyborem.

    > Chdzi Ci o honorowanie czy ogolnie AmExa z Mille w uzytkowaniu?

    przepraszam, skrot myslowy, chodzi mi o to drugie czyli Mille.

    bb (osobisce preferujacy DC)

  • 16. Data: 2002-08-24 13:37:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 18:23:39 +0200, "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> wrote:

    >Przy okazji, czy ktos zwrocil uwage na pozytywna zmiane wygladu karty
    >Maestro do netKonta LG. Obrazek taki sam jak byl, ale obecnie karta zamiast
    >niby-srebrnej czyli bialej i nijakiej, jest niebieskawa.

    ?? Kiedy Maestro z LG byla srebrna ? Mam jedna wydana na samym
    poczatku istnienia netkonta i druga niedawno wznowiana i obydwie sa
    identyczne, niebieskawe. Srebrna jest natomiast EC/MC z LG.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 17. Data: 2002-08-25 15:53:39
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > ?? Kiedy Maestro z LG byla srebrna ? Mam jedna wydana na samym
    > poczatku istnienia netkonta i druga niedawno wznowiana i obydwie sa
    > identyczne, niebieskawe. Srebrna jest natomiast EC/MC z LG.

    Ta moja bialawa byla wydana w sierpniu '01 z terminem waznosci rok. Obecnie
    przyszla karta wznowiona (z terminem waznosci 2 lata) i jest bardzo
    konkretnie niebieskawa. Rewers karty jest takiego samego blekitnego koloru
    jak przy starej, natomiast awers jest znacznie bardziej niebieski
    (rozlozenie barwy jest niejednorodne, najsilniejsza jest w czesci
    srodkowej), a poprzednio byl praktycznie bialy znacznie mniej niebieski niz
    rewers karty). Dodatkowo nowa karta ma hologram z zegarem oraz napis LGNet
    na rewersie, czego nie miala stara karta.

    marekz

  • 18. Data: 2002-08-25 16:21:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 25 Aug 2002 17:53:39 +0200, "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> wrote:

> [...]
    >rewers karty). Dodatkowo nowa karta ma hologram z zegarem oraz napis LGNet
    >na rewersie, czego nie miala stara karta.

    Aha, mi wznowiona przyslali chyba jeszcze stara wersje (pierwsza byla
    z lipca'01) bo obydwie mam lekko niebieskawe na awersie, bez
    hologramu. Ile oni tam chca za duplikat :-) ?

  • 19. Data: 2002-08-25 17:17:31
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Aha, mi wznowiona przyslali chyba jeszcze stara wersje (pierwsza byla
    > z lipca'01) bo obydwie mam lekko niebieskawe na awersie, bez
    > hologramu. Ile oni tam chca za duplikat :-) ?

    10 zł zastrzezenie + 5 zł duplikat. Moze bardziej sie oplaca po prostu wziac
    druga karte na kogos innego czy nawet fikcyjnego, do tego samego rachunku.
    Beda obie dzialaly, druga karta kosztuje 10 zł.

    marekz

  • 20. Data: 2002-08-25 19:00:17
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote in message
    > "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    Jeszcze o hologramie:
    w zaleznosci od kata patrzenia widzimy albo kule ziemska, albo jakas monete,
    albo zegar.

    marekz