    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <q0vjdi$du0$1@node1.news.atman.pl>
    <5c335d90$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c33602a$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Date: Mon, 7 Jan 2019 15:50:22 +0100

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 07.01.2019 o 15:08, J.F. pisze:

    >A co, nie ma już zdrapek? W PKO są, ale zmieniłem na smsy.

    W mbanku tez sa - po 19 zl za liste, i to nawet nie zdrapka.

    >Smsy mają tę podstawową zaletę, że masz dodatkowy kanał, którym
    >dostajesz potwierdzenie, komu przelewasz i ile.

    Jasna sprawa, ale maja tez wady, jak chocby w/w.
    Najlepiej by bylo, gdyby mozna bylo oba kanaly miec.
    I to by nawet niedrogo wyszlo dla banku, bo nie wiem czy bym jedna
    zuzyl.

    A informacje o wiekszych przelewach mozna SMS przyslac nawet przy
    zdrapce.

    >Jeśli masz na komputerze trojana, który podmienia numer konta i
    >kwotę, to ze zdrapką leżysz.

    Tylko trojana mozesz tez miec na smartfonie.
    Nie bedzie musial nic podmieniac - wpisze jawnie i sam sobie
    autoryzuje :-)

    Mbank musialo cos podobnego chyba spotkac, bo przechodza na
    potwierdzenia w aplikacji zamiast sms :-)

    >A w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia
    >przelew na 10 tys...

    I byloby swietnie, tylko ze trzeci telefon nosic ?
    Taki zwykly, bez wirusow, bez Bluetootha :-)

    J.