  • 1. Data: 2005-05-10 10:50:04
    Temat: Alternatywa dla OKO w EUR
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Witam,
    Szperalem w ofertach bankow, googlalem po tej grupie i wyszło mi,
    że nakorzystniej będzie ulokowac niewielka kwote (500 EUR) na OKO.
    Generalnie chodzi mi o to, zeby miec staly dostep do kasy,
    przyzwoite oprocentowanie i brak oplat za prowadzenie.

    Czy sa jakies korzystniejsze alternatywy, ktore byc moze przegapilem?

    Lucas

  • 2. Data: 2005-05-10 19:35:46
    Temat: Re: Alternatywa dla OKO w EUR
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lucas" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyzwoite oprocentowanie i brak oplat za prowadzenie.
    >
    > Czy sa jakies korzystniejsze alternatywy, ktore byc moze przegapilem?
    Lokaty Non-Stop w BGK dajace ponizsze oprocentowanie, dla USD mozesz nie
    patrzec, bo jest calkiem nieatracyjne i ponizej rynku, ale EUR wyglada
    calkiem przyzwoicie i podejrzewam, ze nie dostaniesz na zadnej lokacie w
    innym banku powyzej stopy EBC,a tu 2,15% przy dotrzymaniu do roku.
    2. Rachunki NON-STOP USD EUR
    2.1 powyżej 1 miesiąca 0,85% 1,55%
    2.2 powyżej 2 miesięcy 0,90% 1,65%
    2.3 powyżej 3 miesiące 0,90% 1,70%
    2.4 powyżej 4 miesiące 0,95% 1,75%
    2.5 powyżej 5 miesięcy 0,95% 1,80%
    2.6 powyżej 6 miesięcy 1,00% 1,85%
    2.7 powyżej 7 miesięcy 1,00% 1,90%
    2.8 powyżej 8 miesięcy 1,05% 1,95%
    2.9 powyżej 9 miesięcy 1,10% 2,00%
    2.10 powyżej 10 miesięcy 1,15% 2,05%
    2.11 powyżej 11 miesięcy 1,15% 2,10%
    2.12 po 12 miesiącach 1,20% 2,15%

  • 3. Data: 2005-05-11 07:23:37
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Krzysztof wrote:
    > 2. Rachunki NON-STOP USD EUR
> [...]

    Dzieki za info. Zalozylem jednak OKO ze wzgledu na siec oddzialow.
    Natrafilem jednak na kolejny przyklad niewiedzy/sciemniactwa
    informatorow bankowych. Zarowno panienka w oddziale przez telefon,
    jak i infolinia mailowa na www twierdzili, ze do takiego konta
    mozliwy jest dostep przez internet z mozliwoscia robienia przelewow.
    Podczas wizyty w oddziale dysponentka od razu stwierdzila, ze przez www
    bede mial tylko podgląd salda bez mozliwosci przelewania. Potem
    generowalismy klucz i podczas jego aktywacji okazalo sie, ze dostepu
    internetowego nie moge dostac (dla kont walutowych) i jedyny sposob
    jego uzyskania, to zalozenie konta w PLN (czyli jednak jest, dla mnie to
    jakis idiotyzm - przeciez konto jest takie same, tylko waluta inna...).
    W sumie nie zalezalo mi tak bardzo na tym, wiec olalem sprawe.

    Lucas