  • 1. Data: 2005-05-10 10:25:29
    Temat: funt brytyjski
    Od: "MonikaM" <m...@o...pl>

    Witam,

    mam problem wyjeżdzam do Wielkiej Brytanii i chciałabym wpłacać zarobione
    pieniążki na konto najlepiej funty nie przewalutowane na euro ani złotówki,
    czy ktoś może polecic bank oferujący taką usługę?

    dziękuję
    monika

  • 2. Data: 2005-05-10 11:15:34
    Temat: Re: funt brytyjski
    Od: r...@g...pl

    Shiti?
    Pozdro,

  • 3. Data: 2005-05-10 13:09:28
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "MonikaM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    złotówki,
    > czy ktoś może polecic bank oferujący taką usługę?

    BZWBK

  • 4. Data: 2005-05-11 04:41:37
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MonikaM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > złotówki,
    >>

    > BZWBK

    A daja do tego konta w BZWBK kartę Visa w funtach ??

    Tad

  • 5. Data: 2005-05-11 10:00:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A daja do tego konta w BZWBK kartę Visa w funtach ??

    Nie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-05-11 10:34:41
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    > Nie.

    heh................ ciągle na mojej drodze staje Kobieta ;-)

    Tad

  • 7. Data: 2005-05-11 10:36:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > heh................ ciągle na mojej drodze staje Kobieta ;-)

    Słucham?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-05-11 11:26:17
    Od: "a q" <a...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Słucham?

    Wiesz GLUT jak nie masz nic do powiedzenia to przycichnij z tymi cienkimi
    cytatami bo jeśli ty jesteś taki jak one to przykro.

    Temat jest ciekawy ja również go bacznie śledzę.

    Chcę założyć konto w UK, Szkocji, dostać kartę, wpłaćić zarobione pieniądze
    i wypłacić je w Polsce z jak najmiejszą stratą. Jak zrobić to poprawnie?, w
    jakim Banku?

  • 9. Data: 2005-05-11 11:32:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    a q <a...@g...pl> wrote:

    > Chcę założyć konto w UK, Szkocji, dostać kartę, wpłaćić zarobione pieniądze
    > i wypłacić je w Polsce z jak najmiejszą stratą. Jak zrobić to poprawnie?, w
    > jakim Banku?

    W banku w ktorym zalozysz rachunek. Wyplacic przy pomocy karty.
    *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 10. Data: 2005-05-11 11:35:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiesz GLUT jak nie masz nic do powiedzenia to przycichnij z tymi
    > cienkimi cytatami bo jeśli ty jesteś taki jak one to przykro.

    O czym Ty do mnie rozmawiasz? Padło pytanie w wątku, czy BZWBK daje kartę w
    funtach, to odpowiadam.

    > Chcę założyć konto w UK, Szkocji, dostać kartę, wpłaćić zarobione
    > pieniądze i wypłacić je w Polsce z jak najmiejszą stratą. Jak zrobić
    > to poprawnie?, w jakim Banku?

    To rusz mózgownicą i użyj google - tam znajdziesz listę banków UK ( tak dla
    Twojej wiadomości - Szkocja jest częścią UK). Następnie poczytaj ich toip w
    zakresie wypłat w bankomatach za granicą oraz przelewów zagranicznych.
    Porównaj koszty i się zdecyduj. Trudne, nie?

    przyszłość/ Woody Allen