  • 1. Data: 2005-05-09 22:47:56
    Temat: Multibank rulez, too
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Jak ktoś lubi mocny hardcore to polecam ten przedziwny bank.

    Z jednaj strony "Tforzymy Sfiat Przyjaznych Finansow" i oferta do klienta
    powyzej sredniej krajowej, a z drugiej litosc i zalosc w realizacji
    czegokolwiek.

    Bylem piec razy i piec razy mnie zapienili. Chyba straczy...

    (1) Otwieralem z zona konto walutowe. W niedziele. Spieszyło mi się. Pan byl
    strasznie zblazowany, chyba faktem, że kazali mu robic w niedziele. Miałem
    takie male życzenie, żeby otrzymać potwierdzenie posiadania konta walutowego
    (grant z Unii jest do przelania i jest cos takiego potrzebne - naprawde to
    nie ja wymyslilem). Pan, kurwa jego mac, konsultan, branil sie jak diable
    przed swiecona woda, ze nie wystawi i już. Kosztowało mnie to potem troszkę
    trudu i zachodu, ale mówi się trudno...Nie moze, to nie moze

    Wertuje ostatnio 'Tabele prowizji i opłat' i co widzę:
    Strona 71/poz. 2 "Wydanie zaświadczenia stwierdzającego fakt posiadania
    rachunku walutowego 8PLN."

    Nie dość, że nie wykonał ch*j złamany mojej dyspozycji, to jeszcze naraził
    pracodawcę na straty...

    (2) Poszedłem wpłacić kilka USD na swój rachuneczk. Jedna 20$ się pani
    kasjerce nie spodobała, bo plamkę miała z flamastra. I ona nie przyjmie...
    Ja jestem kierownikiem tej kasy, nie przyjmę tego banknota i co mi Pan
    zrobisz... Opisywalem zreszta...Załość again...

    (3) 25.03 poszedłem zamknąć Multikonto JA. Z mysla, ze moze niech sobie
    tworza ten 'przyjazny swiat', ale dlaczego za moje. 3PLN co miesiac za to
    quality to jakies 1300% za duzo. Przeglądam sobie dzisiaj konto na VW i
    jakoś mnie tknęło, że nie było przelewu po zamknięciu. Logowanie szybkie. I
    oczywiscie konto sobie hula w najlepsze... I oplaty sie naliczaja...

    Jak wpadne tam w srode lub w czwartek to mnie ochrona bedzie wyprowadzala...

    BRE gratulujemy bankowosci detalicznej ! Jednej i drugiej.

    MAd Hat
    ter

    Ps. Narzekam na Millennium, ale im się srednio co druga dyspozycję udaje
    zrealizowac bez problemu :)

  • 2. Data: 2005-05-10 04:19:26
    Temat: Re: Multibank rulez, too
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 00:47:56 +0200,
    osoba podpisana: $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    napisała:
> [...]
    > Z jednaj strony "Tforzymy Sfiat Przyjaznych Finansow" i oferta do klienta
    > powyzej sredniej krajowej, a z drugiej litosc i zalosc w realizacji
    Może masz jakiś felerny oddział?

> [...]
    [...]
    > (3) 25.03 poszedłem zamknąć Multikonto JA. Z mysla, ze moze niech sobie

    A 2 pozostałe ?

    > Ps. Narzekam na Millennium, ale im się srednio co druga dyspozycję udaje
    > zrealizowac bez problemu :)
    Może za bardzo nerwowy jesteś ? Mi też raz czy 2 podpadli, przed
    wysłaniem umowy o KK bronili się rękami i nogami, ale proste złożenie
    formalnej reklamacji załatwiło sprawę. :-)

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 3. Data: 2005-05-10 07:16:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > (1) Otwieralem z zona konto walutowe. W niedziele. Spieszyło mi się.

    No comment

> [...]
    > przyjmie... Ja jestem kierownikiem tej kasy, nie przyjmę tego banknota
    > i co mi Pan zrobisz... Opisywalem zreszta...Załość again...

    To dotyczy chyba wszystkich banków i kantorów w Polsce. Nie wiem skąd
    im się wzięło, że przyjmują tylko banknoty prosto z drukarni. Może po
    prostu szwankuje szkolenie w rozpoznawaniu fałszywek, bo jednak w
    wypadku nowych banknotów odróżnienie jest łatwiejsze. Myślę, że
    pomogłaby jakoś dłuższa zorganiaowana akcja składania reklamacji do
    wszystkich możliwych instytucji nadzorczych oraz procesów o
    odszkodowania za straty poniesione wskutek nieprzyjęcia gotówki.
    Najgorzej mają chyba obcokrajowcy przyjezdzający do Polski z normalną
    znajdującą się w obiegu w ich krajach gotówką.

> [...]
    > dzisiaj konto na VW i jakoś mnie tknęło, że nie było przelewu po
    > zamknięciu. Logowanie szybkie. I oczywiscie konto sobie hula w

    Nie znam regulaminu i umowy z Multi. Jesteś pewien, że nie ma tam nic
    np. o miesięcznym okresie wypowiedzenia?

  • 4. Data: 2005-05-10 07:21:12
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > No comment

    No to ja sie wytlumacze. Zebysmy razem z zona mogli do banku pojsc to juz
    jest bardzo szczesliwy zbieg okolicznosci. A jezeli mamy to zrobic w
    przeciagu, jak dobrze pamietam trzech dni, to zakrawa to na cud.

    [ciach]

    > Nie znam regulaminu i umowy z Multi. Jesteś pewien, że nie ma tam nic
    > np. o miesięcznym okresie wypowiedzenia?

    Jest. I dlatego 25.04 powinno zostac zamkniete. Wczoraj mieliśmy 09.05....

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-05-10 07:52:51
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    mnie wkurza ze musze tracić dosłownie 15 min na to, że zadzwonie i zamówię
    wypłatę "większej" wg Multibanku kwoty w usd
    Pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2005-05-10 08:01:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 10 May 2005 09:16:34 +0200, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> wrote:

> [...]
    >prostu szwankuje szkolenie w rozpoznawaniu fałszywek, bo jednak w
    >wypadku nowych banknotów odróżnienie jest łatwiejsze. Myślę, że

    Przede wszystkim - pani w kasie ma dwie mozliwości - albo uznać, że
    banknot jest prawdziwy i przyjąć go, albo, że jest fałszywy i
    zatrzymać wzywając policję.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Praga%209-11.0

  • 7. Data: 2005-05-10 08:10:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Przede wszystkim - pani w kasie ma dwie mozliwości - albo uznać, że
    > banknot jest prawdziwy i przyjąć go, albo, że jest fałszywy i
    > zatrzymać wzywając policję.

    Niestety mylisz się. Ma jeszcze trzecią możliwość: może uznać, że
    banknot jest uszkodzony. A nie każdy bank prowadzi skup banknotów USD
    uszkodzonych.

  • 8. Data: 2005-05-10 11:40:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d5pn4f$54j$...@o...futuro.pl, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> wrote:
> [...]
    > prostu szwankuje szkolenie w rozpoznawaniu fałszywek, bo jednak w
    > wypadku nowych banknotów odróżnienie jest łatwiejsze. Myślę, że

    A różnie z tym bywa. Miałem ostatnio w rękach plik nowiutkich
    stuzłotówek. Banknoty mocno różniły się kolorami, a nawet wielkością!!
    Przecież to nie dopuszczalne aby jeden banknot był 2 milimetry dłuższy
    i 1,5 szerszy niż inny!
    Ogólnie na polskich banknotach jest mnóstwo zabezpieczeń, które i tak
    kasjerce się nie przydadzą, bo nawet z lupą ciężko niektóre sprawdzić
    (vide mikrodruk nad paskiem z kwotą w prawym górnym rogu). A już przy
    większej kwocie - trzeba by mieć wielkie mnóstwo czasu.
    Co do dolarów - w stanach krąży chyba więcej fałszywych 20tek niż
    prawdziwych :). Pieniądze wydaje tam kilkanaście różnych banków
    (chyba że ostatnio nieco zmniejszyli tę liczbę) i jest ich
    wiele różnych rodzajów (różne portrety itp).
    Podobno gościu raz sobie wydrukował 20kę (albo 100kę?) z Clintonem
    i mu normalnie w sklepie przyjęli. I jak wyszło na jaw to nawet nic
    mu nie poważnego zrobili bo to nie było fałszerstwo :) (co najwyżej
    jakieś wyłudzenie czy oszustwo).
    Aha.. Amerykanie mocno wierzą w papier używany do druku banknotów
    i dlatego nie mają zbyt wielu innych zabezpieczeń. Dopiero ostatnio
    zaczęli się tym zajmować.

    Chciałbym nieco usprawiedliwić kasjerki.
    Otóż kasjerzy w bankach są ubezpieczeni m.in. od przyjęcia fałszywek.
    Problem jest w tym, że banki często zatrudniają ludzi na stanowisku
    "asystent" lub "doradca klienta", a wsadzają do kasy. Wtedy taka kasjerka
    (kasjer) odpowiada własną kieszenią.

    Pozdrawiam
    Miroo

    p.s. Podobno najbardziej zakręcone zabezpieczenia mają franki szwajcarskie.

  • 9. Data: 2005-05-10 11:54:39
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    [...]
> [...]
    > Problem jest w tym, że banki często zatrudniają ludzi na stanowisku
    > "asystent" lub "doradca klienta", a wsadzają do kasy. Wtedy taka kasjerka

    no ale chyba kierowniczka kasy to jest zatrudniona jako kasjerka?

    Marcin

  • 10. Data: 2005-05-10 12:13:26
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d5q7mo$km1$...@n...news.tpi.pl, Marcin Jackowski
    <m...@p...pl> wrote:

    > no ale chyba kierowniczka kasy to jest zatrudniona jako kasjerka?

    Nie wiem, może jako kierowniczka a nie kasjerka :)
    Nie usprawiedliwiałem tego jednego przypadku tylko ogólnie.
    Chodziło mi o to, żeby wczuć się w rolę tej drugiej strony,
    no bo od strony klienta to normalne, że krew zalewa...
    No bo gdzie iść się dowiedzieć czy banknot jest prawdziwy
    jak nie do banku!? Do Matejki* do więzienia?!

    Pozdrawiam
    Miroo
    *Matejko - znany fałszerz.