  • 1. Data: 2006-06-29 22:01:09
    Temat: Allekarta i brak obciazenia
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    WItam

    Otworzylem sobie niedawno pakiet Allekarta+Konto24.pl. Na codzien korzystam
    z mBanku oraz Inteligo.
    Opinie mam nie najlepsza (brak podgladu blokad, brak sterowania parametrami
    karty debetowej)... - ale nie o tym.

    Jedyna transakcja jaka ta karta przeprowadzilem, byl "uaktywniajacy" zakup
    doladowania Orange25 w bankomacie SGB (w moim miescie nie ma bankomatu BZ
    WBK). Doladowanai dokonalem ok 2 tyg. Byla blokada - teraz zeszla a
    obciazenia brak... Czy to normalna praktyka w BZ WBK?
    Kupujac doladowania innymi kartami w bankomatach SGB zawsze rozliczenie
    odbywalo si ew normalnym trybie (dzien, dwa , trzy).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-06-30 05:26:31
    Temat: Re: Allekarta i brak obciazenia
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > Kupujac doladowania innymi kartami w bankomatach SGB zawsze rozliczenie
    > odbywalo si ew normalnym trybie (dzien, dwa , trzy).

    nie przejmuj sie, obciazenie na pewno sie pojawi, mialem juz kilkakrotnie
    taka sytuacje
    i (niestety) NIGDY bank o mnie nie zapomnial...

    pozdr
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-30 07:50:37
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@p...onet.pl>

    Dnia 30-06-2006 o 00:01:09 SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał(a):

    > Opinie mam nie najlepsza (brak podgladu blokad, brak sterowania
    > parametrami
    > karty debetowej)... - ale nie o tym.

    Dokładnie taką samą mam opinię na temat tego rachunku. Wszystko fajnie ale
    przyzwyczajenie właśnie z inteligo i mBanku, gdzie wszystkie operacje są
    od razu widoczne w hitorii i blokadach, bardzo mnie pod tym względem
    zmanierowały ;-) Trzymam to konto jedynie dlatego, że jest za darmo i
    dzięki niemu mam podgląd w swoje pieniądze w funduszach Arki.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-06-30 08:14:46
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > zmanierowały ;-) Trzymam to konto jedynie dlatego, że jest za darmo i
    > dzięki niemu mam podgląd w swoje pieniądze w funduszach Arki.

    w BZWBK rowniez widac na jaka (ogolna) kwote sa blokady, to na pewno
    nie to samo co w mBanku lub Multi, ale lepsze to niz nic...

    pozdr
    RobertS

  • 5. Data: 2006-06-30 09:00:50
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 10:14:46 +0200, RobertS napisał(a):

    > w BZWBK rowniez widac na jaka (ogolna) kwote sa blokady, to na pewno
    > nie to samo co w mBanku lub Multi, ale lepsze to niz nic...

    Możesz powiedzieć, gdzie tego szukać. Mam Konto24.pl z Allekartą i
    właśnie przeleciałem po całym serwisie i nie znalazłem tego :-(

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Ewa Bem - Moda na niemilosc

  • 6. Data: 2006-06-30 09:10:52
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 10:14:46 +0200, RobertS napisał(a):

    > w BZWBK rowniez widac na jaka (ogolna) kwote sa blokady, to na pewno
    > nie to samo co w mBanku lub Multi, ale lepsze to niz nic...

    Czy masz na myślo to, że mogę sobie odjąć różnicę w saldzie i środkach
    dostępnych w szczegółach konta? Raczej marny to sposób :-(

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Ewa Bem - Bezsennosc we dwoje

  • 7. Data: 2006-06-30 11:13:44
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Możesz powiedzieć, gdzie tego szukać. Mam Konto24.pl z Allekartą i
    > właśnie przeleciałem po całym serwisie i nie znalazłem tego :-(

    wchodzisz na rachunek karty i wybierasz "dane szczegolowe"
    masz tam opcje "blokada"

    pozdr
    RobertS

  • 8. Data: 2006-06-30 14:56:06
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "P.I.T.E.R." wrote in message

    > Czy masz na myślo to, że mogę sobie odjąć różnicę w saldzie i środkach
    > dostępnych w szczegółach konta? Raczej marny to sposób :-(

    jedno jest pewne gdy zapłacę AlleKartą to natychmiast sprawdzam w "dane
    szczegółowe"
    i tam jest wszystko na bieżąco, pokazuje ile ci zostało
    natomiast saldo i historia, jak to w bz_wbk- po paru dniach :-)
    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 9. Data: 2006-07-04 08:45:56
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 16:56:06 +0200, sumi napisał(a):

> [...]
    > i tam jest wszystko na bieżąco, pokazuje ile ci zostało
    > natomiast saldo i historia, jak to w bz_wbk- po paru dniach :-)

    Ano właśnie, a taki piękny bank mógłby z niego być ;-)

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Ewa Bem - zlota kolekcja - 09. wyszlam za maz zaraz wracam
    [paused]