  • 1. Data: 2006-06-29 21:05:07
    Temat: FI ING Parasol
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Dość dawno nie zglądałem na moje 'deski' w TFI ING będąc rozpuszczonym przez
    TFI/CO BRE Banku.

    Teraz pojawił się w ING Parasol.
    Do 11 sierpnia promocja - nabycie bez opłat.
    Według tego co na stronach ING dotyczy nabyć w placówkach Banku i ING
    Securities.
    Ale możliwość obsługi jest już widoczna w eFund.

    Na dodatek z TOiP wynikałoby że konwersje w TFI ING są już bez opłat.
    O ile dobrze pamiętam kiedyś kasowali różnicę pomiędzy opłatmi w funduszem
    docelowym a źródłowym.
    Na dodatek dla promocyjnych nabyć opłata za nabycie była zawsze pobierane w
    pełnej wysokości.

    Czy ktoś może sprawdzał jak to jest ?
    Czasy teraz takie że wielkość prowizji i belki warto też uwzględniać :-(

    TomekD

  • 2. Data: 2006-06-30 06:02:22
    Temat: Re: FI ING Parasol
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś może sprawdzał jak to jest ?
    > Czasy teraz takie że wielkość prowizji i belki warto też uwzględniać :-(

    prawda to co pisza, do 11.08 oferuja bdb warunki....a podatek dochodowy
    zaplacisz po umorzeniu
    jednostek

    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-30 17:47:18
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > docelowym a źródłowym.
    > Na dodatek dla promocyjnych nabyć opłata za nabycie była zawsze pobierane w

    Odpowiem po części sam sobie - informacje z dezinfolinii ING:
    - do 11 sierpnia faktycznie promocyjnie i bez opłat
    - za samą konwersję TFI nie pobiera opłaty. Jednak ciągle pobierają przy
    konwersji opłatę wynikającą z różnicy pomiędzy opłatą za nabycie w funduszu
    docelowym a pobranymi 'po drodze' opłatami za nabycie i konwersje. Nawet w
    ramach subfunduszy Parasola. Rozliczne jest wg. jednostek - system pamięta.
    - w przypadku nabycia j.u. w aktualnej promocji podobno dla dalszych konwersji
    system zapamieta że opłata za nabycie została już pobrana.

    Jeżeli wszystko co powyżej jest poprawne, to jeżeli ktoś byłby zainteresowany
    uzupełnieniem porfela o TFI ING Parasol powinno się udać:
    - nabyć w promocji jednostki TFI ING Parasol Subfundusz Akcji Plus (najwyższa
    opłata za nabycie)
    - w razie włąsnego zdania że nie jest to dobry fundusz na dziś - dokonać
    niezwłocznie po pojawieniu się jednostek na rejestrze konwersji na subfundusz
    docelowy na dzień dzisiejszy.
    - cieszyć się funduszem parasolowym z 0 opłatami. Oczywiście do czasu wycofania
    środków bo wtedy zabawa zacznie się na nowo.

    TomekD