  • 1. Data: 2006-06-29 19:42:44
    Temat: kredyt hipoteczny a wlasnosc nieruchomosci
    Od: n...@g...pl

    Witajcie
    Nasz problem dotyczy kwestii wlasnosci nieruchomosci pod zastaw
    ktorej chcemy wziasc kredyt hipoteczny. Ja stalem sie jej
    wlascicielem przed slubem. W dokumentach figuruje jako wlasciciel
    tylko ja, z udzialem moich rodziców, choc faktycznie inwestujemy tam
    oboje z zona. Zastanawiamy sie czy w przypadku brania przez nas
    kredytu bank moze zazadac ustanowienia mojej zony
    wspolwlascicielem a jesli tak to jaka moze byc to forma
    co o tym sadzicie
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-29 21:12:54
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a wlasnosc nieruchomosci
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >oboje z zona. Zastanawiamy sie czy w przypadku >brania przez nas
    >kredytu bank moze zazadac ustanowienia mojej zony
    >wspolwlascicielem a jesli tak to jaka moze byc to forma

    nie sadze zeby tak sie stalo, nie ma tozadnego sensu. Oboje bedziecie
    kredytobiorcami ale tylko Ty bedziesz skladal pisma do sadu

    Darek

  • 3. Data: 2006-06-30 06:45:35
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    n...@g...pl wrote:

    > Zastanawiamy sie czy w przypadku brania przez nas
    > kredytu bank moze zazadac ustanowienia mojej zony
    > wspolwlascicielem

    Nie ma takiej potrzeby.

    Zabezpieczeniem hipotecznym może być dowolna nieruchomość, nawet
    należąca do osoby trzeciej, np. kolegi. W twoim przypadku
    zabezpieczeniem waszego wspólnego kredytu będzie twoja nieruchomość.

    Karol