  • 1. Data: 2006-06-29 12:24:54
    Temat: Działka jako zabezpieczenie kredytu.
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawi mnie, do jakiej procentowo wysokości wartości działki lesno-budowlanej,
    wycenionej przez rzeczoznawcę
    majatkowego, bank może ustanowić zabezpieczenie spłaty kredytu?
    JaC

  • 2. Data: 2006-06-29 13:03:23
    Temat: Re: Działka jako zabezpieczenie kredytu.
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Ciekawi mnie, do jakiej procentowo wysokości wartości działki
    > lesno-budowlanej, wycenionej przez rzeczoznawcę
    > majatkowego, bank może ustanowić zabezpieczenie spłaty kredytu?
    > JaC

    wszystko zalezy od plynnosci tej dzialki, wartosci, lokalizacji etc...

    ale mysle, ze 60-80%

  • 3. Data: 2006-06-29 13:19:35
    Temat: Re: Dzia3ka jako zabezpieczenie kredytu.
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Ciekawi mnie, do jakiej procentowo wysokości wartości działki
    > lesno-budowlanej, wycenionej przez rzeczoznawcę
    > majatkowego, bank może ustanowić zabezpieczenie spłaty kredytu?

    O 0 do 100%

  • 4. Data: 2006-06-30 16:18:26
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Bartek wrote:

    > O 0 do 100%

    W mBanku na dzialke budowlana mozna wziac kredyt do 110% wartosci
    dzialki. Nie wiem jak sie ma do tego "lesno-budowlana".

    Jarek

  • 5. Data: 2006-07-02 17:45:41
    Temat: Re: Dzialka jako zabezpieczenie kredytu.
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Interesuje mnie praktyka Kredyt-Banku.
    JaC

  • 6. Data: 2006-07-07 21:35:45
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    666 wrote:
    > Interesuje mnie praktyka Kredyt-Banku.

    Z tego co sie dowiadywalem to w KB nie dostaniesz kredytu na 100%
    wartosci dzialki. Ale to moze zalezec od oddzialu i konkretnych negocjacji.

    Jarek

  • 7. Data: 2006-07-09 14:36:55
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawi mnie to troche od drugiego końca: jest hipoteka 100 tys. zł na pewną
    działkę, więc próbuję wywnioskować, ile co
    najmniej ta działka jest warta według rzeczoznawcy (musiał wycieniać pod ten kredyt)
    JaC

  • 8. Data: 2006-07-09 15:13:25
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    666 wrote:
> [...]
    działkę, więc próbuję wywnioskować, ile co
    > najmniej ta działka jest warta według rzeczoznawcy (musiał wycieniać pod ten

    Nie ustalisz tego.
    Kredyt mogl byc na czesc wartosc dzialki, lub wrecz przeciwnie... Np.
    mBank daje kredyt na 110% wartosci dzialki, ale hipoteka jest wyzsza niz
    sama kwota kredytu. Mi wpisali hipoteke 138000 przy kredycie na 92000.

    Jarek

  • 9. Data: 2006-07-09 17:27:57
    Od: z...@p...onet.pl

    pewną działkę, więc próbuję wywnioskować, ile co

    Hipoteka czy kredyt?
    Hipoteka jest zawsze na wyzsza kwote niz kredyt: 150-170%. Chyba, ze masz
    hipoteke zwykla i kaucyjna. Wtedy zwykla jest na kwote kredytu. A ponadto nie
    wiesz przeciez czy wlasciciele brali kredyt na calosc zakupu czy tylko na czesc.