  • 1. Data: 2012-02-15 08:11:38
    Temat: Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Po moich ostatnich bojach z reklamami ukazującymi się po zalogowaniu do
    konta przez www, wczoraj sprawdzałem i okienko mi zniknęło bez pomocy
    adblock, także chyba poprawili. Jednak też wczoraj dostałem z Aliora nie
    wiedzieć czemu maila o temacie "Nowości w Alior Banku - luty 2012" i na
    końcu takie oto dziwne zdanie:

    "W związku z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) informujemy, że wiadomość
    została wysłana na podstawie zgody, wyrażonej podczas składania wniosku o
    jeden z produktów Alior Banku."

    Napisałem znowu reklamację (na liście upierdliwców mam chyba u nich już
    wysokie miejsce) i zobaczymy co tym razem odpiszą.

    PS w tym mailu na samym początku jest takie info:

    "Zaufało nam już milion klientów!
    Po 3 latach od rozpoczęcia działalności zaufało nam już milion klientów.
    Nasi Klienci pochodzą z 30 tys. różnych miejscowości. Milionowa Klientka
    założyła rachunek w Zakopanem i została na zawsze zwolniona ze wszystkich
    opłat, związanych z obsługą podstawowych produktów. Serdecznie dziękujemy
    wszystkim Klientom za okazane nam zaufanie!"

    A to się Pani góralce poszczęściło, prawie jak 6tka w lotto ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-02-15 08:24:16
    Temat: Re: Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > wszystkim Klientom za okazane nam zaufanie!"
    >
    > A to się Pani góralce poszczęściło, prawie jak 6tka w lotto ;)

    Ciekawe czy ma darmowe przelewy swiftowe z klauzulą OUR? :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2012-02-15 10:31:35
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) informujemy, że wiadomość
    > została wysłana na podstawie zgody, wyrażonej podczas składania wniosku o

    Rozumiem ze jezeli wypowiedzialem umowe ramowa
    to nie powinienem tego chlamu dostac na skrzynke ? ://
    czy tez trzeba jakos dodatkowo interweniowac ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-15 12:58:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:31:35 +0100, Waldek napisał(a):

    > Rozumiem ze jezeli wypowiedzialem umowe ramowa to nie powinienem tego
    > chlamu dostac na skrzynke ? :// czy tez trzeba jakos dodatkowo
    > interweniowac ?

    Jeżeli wypowiedziałeś umowę to powinni zaprzestać przetwarzać Twoje dane
    osobowe, więc nie powinieneś nic dostać - kwestia osoba czy się w ogóle
    zgodziłeś. Ja nie mam zaznaczonej zgody a dostałem z rzekomego powodu

  • 5. Data: 2012-02-15 16:40:03
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > zgodziłeś. Ja nie mam zaznaczonej zgody a dostałem z rzekomego powodu
    > zgody "... wyrażonej podczas składania wniosku o jeden z produktów Alior

    Nigdy sie nie zgadzam :] jezeli nie jest to konieczne
    tzn. do realizacji & obslugi konkretnej zawieranej umowy

  • 6. Data: 2012-02-16 21:21:37
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    Mialem wczoraj podobna sytuacje, wysylalem maila na adres k...@a...pl o
    nastepujace tresci:

    "Prosze o usunięcie moich danych z Pansta firmy i nie wysyłanie mi Panstwa
    spamu."

    Dzis dostalem odpowiedz:

    "Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do przesłanej korespondencji uprzejmie informuję, że złożona
    przez Pana dyspozycja dotycząca wycofania zgody na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych została przekazana do odpowiedniej
    jednostki Naszego Banku. W przeciągu kilku najbliższych dni dane zostaną
    zaktualizowane."

    Mysle ze to konczy sprawe.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-02-20 08:30:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Alior się do mnie odezwał w te słowa:

    "Witam serdecznie.

    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję uprzejmie informuję, że Pana
    zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych została wycofana i
    nie powinien Pan otrzymać wiadomości mailowej "Nowości w Alior Banku -
    luty 2012".

    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, iż nie wpłynie
    ona negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem. Zapewniamy, iż
    dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w
    przyszłości.

    W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu z
    Bankiem."

    Widać, że PR mają tam już na dosyć dobry poziomie. Niby mnie przepraszają
    za "zaistniałą sytuację", mają nadzieję etc. jednak jednocześnie mimo
    chodem napisali, że "moja zgoda" została wycofana - czyli de facto to ja
    jestem winny ale oni są tacy fajni i mnie nawet przeproszą. Lekkie
    kuriozum.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-02-20 16:59:22
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > chodem napisali, że "moja zgoda" została wycofana - czyli de facto to ja
    > jestem winny ale oni są tacy fajni i mnie nawet przeproszą. Lekkie

    skoro wysłali reklamę, to musiałeś kiedyś dać im na to przyzwolenie. to nie
    ich przecież wina, że nie przeczytałeś do końca wszystkich dokumentów, które
    dali Ci do podpisania. moim zdaniem trochę za mocno bijesz pianę. sprawa
    rozdmuchana, jakby to była co najmniej afera gruntowa ;)

  • 9. Data: 2012-02-20 17:45:42
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo dark

    darkblue napisał(a) :
> [...]
    > dali Ci do podpisania. moim zdaniem trochę za mocno bijesz pianę. sprawa
    > rozdmuchana, jakby to była co najmniej afera gruntowa ;)

    Jakby Ci to delikatnie wytłumaczyć? Hmmm... Może tak: niektórzy
    osądzają ludzi wg własnego doświadczenia. To, że Ty nie czytasz
    dokumentów, które podpisujesz, nie oznacza jeszcze, że tak czynią
    inni ludzie.

    Skoro xbartx pisze, że nigdy nie wyrażał na spam zgody, to znaczy że
    nie wyrażał. I kropka. Ja czynię to samo. Nigdy nie wyrażam zgody na
    przetwarzanie danych osobowych do celów spamowych. Nikomu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-02-21 08:18:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 18:45:42 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ja czynię to samo. Nigdy nie wyrażam zgody na
    > przetwarzanie danych osobowych do celów spamowych. Nikomu.

    Dokładnie tak samo robię. Przy umowie nie wyraziłem i jak się zaloguję
    przez www to też mam odhaczone. W umowie nic nie można zakamuflować, bo
    jest to wtedy niezgodne z ustawą i tak samo można się wtedy domagać
    swoich racji. Także w każdej umowie powinniśmy mieć jasno pokazane aby
    zaznaczyć na co się zgadzamy a na co nie - czasami niektórzy "sprytni"
    łączą zgodę na przetwarzanie danych ze zgodą na materiały marketingowe i
    to też jest niedopuszczalne według ustawy.

    --
    xbartx