    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
    Date: Mon, 20 Feb 2012 18:45:42 +0100

    Elo dark

    darkblue napisał(a) :
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    >
    > skoro wysłali reklamę, to musiałeś kiedyś dać im na to przyzwolenie. to nie
    > ich przecież wina, że nie przeczytałeś do końca wszystkich dokumentów, które
    > dali Ci do podpisania. moim zdaniem trochę za mocno bijesz pianę. sprawa
    > rozdmuchana, jakby to była co najmniej afera gruntowa ;)

    Jakby Ci to delikatnie wytłumaczyć? Hmmm... Może tak: niektórzy
    osądzają ludzi wg własnego doświadczenia. To, że Ty nie czytasz
    dokumentów, które podpisujesz, nie oznacza jeszcze, że tak czynią
    inni ludzie.

    Skoro xbartx pisze, że nigdy nie wyrażał na spam zgody, to znaczy że
    nie wyrażał. I kropka. Ja czynię to samo. Nigdy nie wyrażam zgody na
    przetwarzanie danych osobowych do celów spamowych. Nikomu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]