  • 1. Data: 2009-02-20 20:30:07
    Temat: KK Citi - przeniesienie z Citi Plus do Citi Lot
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Próbował ktoś z Was "przenieść"/zamienić KK Citi Plus Silver na KK Citi
    Lot Silver?? Da się w tym banku takie operacje wykonać?

    --
    michal

  • 2. Data: 2009-02-20 20:31:53
    Temat: Re: KK Citi - przeniesienie z Citi Plus do Citi Lot
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał pisze:
    > Próbował ktoś z Was "przenieść"/zamienić KK Citi Plus Silver na KK Citi
    > Lot Silver?? Da się w tym banku takie operacje wykonać?

    Da się. Cennik informuje, że kosztuje to 35 PLN.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-02-20 20:38:33
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    Mithos pisze:

    > Da się. Cennik informuje, że kosztuje to 35 PLN.

    Przy przeniesieniu nie dostaje się mil powitalnych. Lepiej wyrobić nową
    kartę LOT i jak już ją będziesz miał w ręku to zamknąć pierwszą i
    przenieść limit.

  • 4. Data: 2009-02-20 21:08:57
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Michał" <m...@g...pl> wrote in message news:gnn3s6$7v9$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Próbował ktoś z Was "przenieść"/zamienić KK Citi Plus Silver na KK Citi Lot
    > Silver?? Da się w tym banku takie operacje wykonać?

    To ja przy okazji zapytam czy mozna do Citi przeniesc karte z innego banku?
    Najbardziej interesowalaby mnie wlasnie Citi LOT.

  • 5. Data: 2009-02-20 21:22:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekk pisze:
    > To ja przy okazji zapytam czy mozna do Citi przeniesc karte z innego
    > banku?

    Nie można.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-02-20 22:20:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Dabrowski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Przy przeniesieniu nie dostaje się mil powitalnych. Lepiej wyrobić nową
    > kartę LOT i jak już ją będziesz miał w ręku to zamknąć pierwszą i
    > przenieść limit.

    A to nie jest takie pewne... ja jak zamienialem Ere na LOT nie dostalem mil,
    ale jak zamienialem LOT Gold na LOT Platinum to dostalem 3000 powitalnym
    mil... wiec roznie z tym bywa...

    MK

  • 7. Data: 2009-02-20 22:41:49
    Od: Ra <a...@a...com>

    Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Próbował ktoś z Was "przenieść"/zamienić KK Citi Plus Silver na KK Citi
    > Lot Silver?? Da się w tym banku takie operacje wykonać?

    chyba nawet nie trzeba przenosić, mi strasznie chcieli taką wcisnąć obok
    istniejącej

  • 8. Data: 2009-02-20 23:24:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A to nie jest takie pewne... ja jak zamienialem Ere na LOT nie dostalem
    > mil, ale jak zamienialem LOT Gold na LOT Platinum to dostalem 3000
    > powitalnym mil... wiec roznie z tym bywa...

    Czy Citi jakoś określił się co do opłat za kartę w przypadku zmiany ze
    złotej na platynową, w sensie utrzymania warunków ze złotej, względnie
    przyznania dożywotniej darmowości platynowej?

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3874 (20090220) __________

    http://www.eset.com

  • 9. Data: 2009-02-20 23:38:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Czy Citi jakoś określił się co do opłat za kartę w przypadku zmiany ze
    > złotej na platynową, w sensie utrzymania warunków ze złotej, względnie
    > przyznania dożywotniej darmowości platynowej?

    Trudno mi powiedziec, bo ja od kilku lat mam bezplatna. Nawet jak zmieniam
    typy kart to warunki sie nie zmieniaja.

    MK

  • 10. Data: 2009-02-20 23:43:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Czy Citi jakoś określił się co do opłat za kartę w przypadku zmiany ze
    > złotej na platynową, w sensie utrzymania warunków ze złotej, względnie
    > przyznania dożywotniej darmowości platynowej?

    Mi zmienili z Silver'a na Gold'a za free + te same warunki (dożywotnia
    darmowość). Na Platyne nie powinno być chyba inaczej.

    --
    Mithos