eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior się zorientował, że mają skan starego dowodu osobistego... pytanie o procedurę aktualizacji › Re: Alior się zorientował, że mają skan starego dowodu osobistego... pytanie o procedurę aktualizacji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 7 Aug 2021 16:13:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Alior się zorientował, że mają skan starego dowodu osobistego...
    pytanie o procedurę aktualizacji
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, June 22, 2021 at 4:39:14 PM UTC+2, Tomaszek wrote:
    > Przechodził to już ktoś u nich?
    > Chcą, żeby wysłać im skan dowodu przez sieć, czy wystarczy przestukać
    > numerki seryjne?

    Ciekawe, że w niektórych bankach jak np. mBank wystarczy przestukanie numerów dowodu,
    przecież ktoś może sobie wymyślić, albo się pomylić...

    Ja mam Alior Kantor, ale nie Alior Bank. Od ponad roku mam nieważne dokumenty. Konto
    działa. Zadzwoniłem w celu aktualizacji, ale zostałem poinformowany że online można
    zaktualizować dane tylko jak mam w konto i dostęp online w Alior Banku. Zostałem
    zaproszony do oddziału. Wszystko fajnie, ale jeśli prowadzą konta dla nierezydentów
    otwierane online, to wizyta w oddziale w ogóle nigdy nie powinna być konieczna w
    żadnym celu. Miałem problem że bardzo długi czas nie dostawałem autoryzacyjnych SMS z
    Alior Kantor na zagraniczny numer i na infolinii też stwierdzono, że nie mogę
    zaktualizować numeru telefonu na inny (nawet na taki co był poprzednio
    zarejestrowany) bez wizyty w oddziale, a że nie dostaje SMSów to już nie ich wina.