  • 1. Data: 2012-07-02 01:17:24
    Temat: mBank MasterCard
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Mialem u nich Visa Electron, a teraz w ramach wymiany karty calkiem
    nieoczekiwanie przyszedl MC.
    Moze i to fajne (bo od jakiegos czasu chcialem miec MC, a viz mam kilka
    innych).
    Pytanie czy to u nich jest teraz naprawde taka wymiana Visa na MC, czy
    tez po prostu przyslano mi cos nowego, za co na dodatek bede musial
    pewnie zaplacic?
    No i czy oplaty przy tym MC pozostaja takie jak przy Visa Electron?
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-07-02 10:43:50
    Temat: Re: mBank MasterCard
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...
> [...]
    > pewnie zaplacic?
    > No i czy oplaty przy tym MC pozostaja takie jak przy Visa Electron?

    to to samo, tylkko ta roznica, ze za granica nie placic prowizji 2%

  • 3. Data: 2012-07-02 11:15:37
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-02 01:17, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > pewnie zaplacic?
    > No i czy oplaty przy tym MC pozostaja takie jak przy Visa Electron?

    Ja miałem podobnie tylko, że zamówiłem Vise specjalnie by nie mieć 2
    MCcardów i wysłali mi MC, będę musiał to zareklamować bo tak być nie może

    gregor

  • 4. Data: 2012-07-02 12:23:45
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 02.07.2012 o 10:43 Seba_Fan <s...@g...skasuj-to.pl>
    pisze:

    > to to samo, tylkko ta roznica, ze za granica nie placic prowizji 2%

    Jesli to karta World to jest roznica... w interchange. Oczywiscie do czasu
    az Vincent nie przeprowadzi swojej reformy w platnosciach kartami dla
    posiadacza nie ma to wiekszego znaczenia...

    MK