  • 21. Data: 2014-06-04 11:00:15
    Temat: Re: Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > I dlaczego to ma być prostsze od otwarcia KWJ?
    > ----------------
    > Ok, jak ktos zaczyna swoja przygode z Aliorem, to moze latwiej KWJ,
    > ale dla tych co maja jakiekolwiek konta i chca zachowac np. nr
    > rachunku, nie ma sensu placic i zmieniac tego konta, albo zamykac
    > stare i otwierac nowe. Posiadajac dotychczas jakiekolwiek konto w PLN
    > w Aliorze glownym, latwiej jest otworzyc Alior TMUB i cieszyc sie
    No nie wiem. Mnie interfejs TMUB odrzucał (może już się zmieniło)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2014-06-04 22:42:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.06.2014 11:00, Kamil Jońca pisze:

    > No nie wiem. Mnie interfejs TMUB odrzucał (może już się zmieniło)

    Dokładnie. Interface Synka to było (jest?) kuriozum - kompletnie
    niefunkcjonalne i upierdliwe. A już zrobienie zwykłego przelewu to było
    jak odprawa online na ryanair.com ;)
    Poza tym mając dwa konta trzeba dwóch pilnować, fakt że jak się śledzi
    grupę to raczej nic umknąć nie powinno, no ale różnie to bywa. Dla tego
    nowego Aliora mamy 5 lat z głowy i wszystko w jednym miejscu i banku.

    Xenocide

  • 23. Data: 2014-06-05 02:22:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]

    grupę to raczej nic umknąć nie powinno, no ale różnie to bywa. Dla tego
    nowego Aliora mamy 5 lat z głowy i wszystko w jednym miejscu i banku.

    -----------------------
    Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec karty do
    rachunkow walutowych za darmo. Konto KWJ ogranicza sie tylko do
    PLN(darmowosc jest tylko w obrebie tego konta).

  • 24. Data: 2014-06-05 06:56:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec
    Czy ja gdzieś twierdziłem inaczej?
    KJ

  • 25. Data: 2014-06-05 18:19:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.06.2014 02:22, Krzysztof pisze:

    > Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec karty
    > do rachunkow walutowych za darmo. Konto KWJ ogranicza sie tylko do
    > PLN(darmowosc jest tylko w obrebie tego konta).

    Panaceum to nigdzie nie ma i jak dobrze na grupie wiemy, trzeba tworzyć
    różne układy, komba i konstelacje dla osiągnięcie maksymalnych
    możliwości za minimalne albo zerowe opłaty ;)
    Do walut to kantor aliorowy się wyśmienicie sprawdza i IMO jest lepszy
    niż Alior/Synek, więc dalej dla Synka zastosowania nie widzę. Owszem jak
    było 5% zwrotu to tak ale to już historia.

    Xenocide

  • 26. Data: 2014-06-06 22:06:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]

    niż Alior/Synek, więc dalej dla Synka zastosowania nie widzę. Owszem jak
    było 5% zwrotu to tak ale to już historia.

    Karty w Alior Sync w niczym nie ustepuja ofercie z kantoru. Generalnie
    wykorzystuje i tak karte z mBanku w EUR, bo ta daje bezplatne wyplaty z
    bankomatow w strefie EUR, chociaz jest platna od drugiego roku (darmowe
    SEPA z Synca do mBanku) Aliorowa nadaje sie do placenia w sklepach oraz jako
    rezerwowa.