  • 1. Data: 2009-06-10 10:15:57
    Temat: Przelew w Polbanku
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Chciałam zrobić przelew z konta na konto Polbanku i po zapisaniu przelewu
    nie pokazuje się przycisk "Wyślij" czy coś w tym rodzaju. Co tam się
    powinno pokazywać, żeby przelew się wykonał?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-06-10 10:27:13
    Temat: Re: Przelew w Polbanku
    Od: k...@o...pl

    On 10 Cze, 12:15, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Chciałam zrobić przelew z konta na konto Polbanku i po zapisaniu przelewu
    > nie pokazuje się przycisk "Wyślij" czy coś w tym rodzaju. Co tam się
    > powinno pokazywać, żeby przelew się wykonał?
    jest przycisk "potwierdzenie", można go zablokować ad-block plusem w
    firefoxie wtedy się nie pojawi - może tak masz?

  • 3. Data: 2009-06-10 10:37:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    k...@o...pl pisze:
    > jest przycisk "potwierdzenie", można go zablokować ad-block plusem w
    > firefoxie wtedy się nie pojawi - może tak masz?

    Pokazuje się przycisk "Potwierdzenie". Tak samo jest w IE8 i w Operze.
    Jak to zrobić, żeby się przelew wysłał?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-06-10 13:15:17
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Wciśnij "Potwierdzenie" i poczekaj na pokazanie się okienka, w którym
    wskażesz certyfikat do użycia. W Firefoxie to trochę trwa... Drugie
    trochę czekam zwykle zanim okienko stanie się aktywne i faktycznie
    mogę wskazać i zatwierdzić tę decyzję. W IE7 szło to zdecydowanie
    szybciej, ale i tu nie przekracza granic mojej cierpliwości.

    pzdr M

  • 5. Data: 2009-06-10 13:16:12
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

> [...]
    > firefoxie wtedy się nie pojawi - może tak masz?

    >Pokazuje się przycisk "Potwierdzenie". Tak samo jest w IE8 i w Operze.

    Kliknąć go? Siłą woli go nie wyślesz, chyba że...

    W.

  • 6. Data: 2009-06-10 16:48:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    mmartyn pisze:
> [...]
    > mogę wskazać i zatwierdzić tę decyzję. W IE7 szło to zdecydowanie
    > szybciej, ale i tu nie przekracza granic mojej cierpliwości.

    Okienko od razu się otwiera klikam, pokazuje się treść, ale przelew dalej
    stoi, nie wysyła się. Na koncie tyle samo pieniędzy co przedtem.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-06-10 16:49:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wojciech Kulesza pisze:

    > Kliknąć go? Siłą woli go nie wyślesz, chyba że...

    Toteż klikam. W IE8 i w Operze. Nic się nie realizuje. Na koncie tyle samo
    pieniędzy co przedtem.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-06-10 20:09:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Animka pisze:

    > Toteż klikam. W IE8 i w Operze. Nic się nie realizuje. Na koncie tyle
    > samo pieniędzy co przedtem.

    Przypomina mi sie plakat ze stalinem kopiacym dziecko w tylek i podpis
    "A mogl zabic!"

  • 9. Data: 2009-06-10 22:01:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Przypomina mi sie plakat ze stalinem kopiacym dziecko w tylek i podpis
    > "A mogl zabic!"

    Nie rozumiem co to ma wspólnego z niemożnością wykonania przelewu.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-06-10 23:29:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Animka pisze:

    > Nie rozumiem co to ma wspólnego z niemożnością wykonania przelewu.

    To, ze przynajmniej masz pieniadze na koncie. Gorzej, gdyby przelew sie
    nie wykonal, a stan konta zmienil i trzeba by dochodzic, gdzie wlasciwie
    sa pieniadze - poszedl przelew czy nie.