  • 1. Data: 2009-06-10 09:10:43
    Temat: Bank dla Firmy
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto
    firmowe?
    Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....

    Z góry dzięki za info.
    Hyde

  • 2. Data: 2009-06-10 10:22:54
    Temat: Re: Bank dla Firmy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-10, mr.Hyde <g...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto
    > firmowe? Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....
    > Z góry dzięki za info.

    Ja sobie na chwilę obecną Aliora testuję i zapowiada się na bardzo fajne
    konto. Jedna bardzo miła rzecz, to dla mnie Autodealing, czyli przelewy
    z/na własne konto walutowe przy bardzo niskiej marży (kursy bardzo bliskie
    kursom forexowym). W porównaniu do rzeczywistych kursów jakie osiągałem
    w BRE Banku, to różnice u mnie sięgają 300-400 zł na korzyść Aliora,
    przy pojedynczej transakcji.

    Jest też dość duża pula bezpłatnych przelewów (zdaje się 20), no i konto
    samo w sobie nic nie kosztuje (dopiero konto pomocnicze i autodealing
    kosztują 35 zł / m-c razem).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-06-10 11:05:57
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 10, 12:22 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-06-10, mr.Hyde <g...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja sobie na chwilę obecną Aliora testuję i zapowiada się na bardzo fajne
    > konto.

    Oni chyba nie obsługują jeszcze SEPA? Poza kursami są jeszcze jakieś
    plusy względem mBinzes?

  • 4. Data: 2009-06-10 12:12:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 11:10:43 +0200, mr.Hyde napisał(a):
    > Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto
    > firmowe?
    > Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....

    Ja akurat używam w mBanku - choćby dlatego, że nie płaci się za przelewy do
    ZUS/US... Przy 3 wspólnikach i pracownikach daje to min. 15 przelewów co
    miesiąc (pieprzony ZUS :>)... Do tego wygoda - akurt wielu naszych
    klientów/kontrahentów ma konta w mBanku, więc przelewy działają bez
    opóźnień.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-06-10 13:40:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-10, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > Oni chyba nie obsługują jeszcze SEPA? Poza kursami są jeszcze jakieś
    > plusy względem mBinzes?

    - przelewów SEPA jeszcze w systemie nie widzę
    - 20 pierwszych przelewów zewnętrznych jest bezpłatnych
    - w mBiznes przelew na inny rachunek niż ZUS/US jest płatny 1 zł
    - masz obsługę gotówkową i jak masz potrzebę to te EUR/GBP weźmiesz
    i z tego banku wyciągniesz. z mBiznes raczej tylko przelewy
    - chyba też jest tańsza w używaniu debetówka do konta firmowego
    (ale nie używam, więc nie powiem na 100%)

    Z tego co się orientowałem, to mają też niższe oprocentowanie kredytu
    odnawialnego (rzędu 8%-9%, negocjowalne), tylko trzeba sobie ostro
    ponegocjować, bo opłaty za zakładanie są zabójcze :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-06-10 17:26:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Bancer wrote:

> [...]
    > z/na własne konto walutowe przy bardzo niskiej marży (kursy bardzo bliskie

    A konkretnie jak bardzo bliskie? Np. na takim dolarze - różnica rzędu
    ułamka grosza, jednego grosza, czy kilku groszy?

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2009-06-10 23:16:07
    Od: EAGLE <d...@g...com>

    On 10 Cze, 11:10, "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > firmowe?
    > Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....

    zapraszam do korzystania z usług

    http://www.bankkredytowy.com.pl/

    to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.

  • 8. Data: 2009-06-11 09:14:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-10, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    [...]

    > A konkretnie jak bardzo bliskie? Np. na takim dolarze - różnica rzędu
    > ułamka grosza, jednego grosza, czy kilku groszy?

    Ja akurat mam rachunek w funtach, ale porównam dopiero jutro (to działa
    tylko w dni robocze i chyba do 17-tej, w innych godzinach jest po kursie
    banku).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-06-11 17:04:15
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No to Cię rozbroję i napiszę, że PKO BP ;-))
    Ale najwięcej tu zalezy od konretnego oddziału - czy duzy i nastawiony na biznes, czy
    mały w dzielnicy samych emerytek i rencistek.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-06-12 08:12:25
    Od: "bou" <g...@d...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:h0oqbu$ec5$1@inews.gazeta.pl...

    > A konkretnie jak bardzo bliskie? Np. na takim dolarze - różnica rzędu
    > ułamka grosza, jednego grosza, czy kilku groszy?
    >
    > --
    > MiCHA

    Jeszcze do niedawna na ich stronie byl pdf w ktorym byla informacja jaki
    procent stosuja od kwotowan rynku, bylo to jakies 0,022 % o ile sie nie
    myle, po to aby zachowac margines bezpieczenstwa dla banku, moze ktos
    zachowal tego pdf`a ?

    Stean