  • 1. Data: 2011-10-19 08:12:25
    Temat: Alior Rachunek Zarabiający - Nowe Prowizje
    Od: " lity" <l...@g...pl>

    Przepraszam jeżeli już było na grupie (szukałem i nie znalazłem)

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/wlasna_dzialalnosc

    Od 1 listopada 2011 nowe prowizje - Rachunek Zarabiający.

    Paweł

  • 2. Data: 2011-10-19 09:11:47
    Temat: Re: Alior Rachunek Zarabiający - Nowe Prowizje
    Od: "C." <c...@g...com>

    Dzięki za informację, zwłaszcza że na stronie jakoś bardzo się tym nie
    chwalą. Na razie zauważyłem 1,5 zł za przelew robiony przez bankowość
    elektroniczną (lub 1 zł przy spełnieniu określonych warunków) i
    droższą niż była obsługę karty. Nie analizowałem wpłat/wypłat bo to
    załatwiam przelewami między RORem a rachunkiem firmowym.

    Cyprian

  • 3. Data: 2011-10-19 10:23:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Oct 2011 08:12:25 +0000 (UTC), " lity"
    <l...@g...pl> wrote:

    >Przepraszam jeżeli już było na grupie (szukałem i nie znalazłem)
    >
    >http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokume
    nty/wlasna_dzialalnosc

    >Od 1 listopada 2011 nowe prowizje - Rachunek Zarabiający.

    oprocentowanie spada z 6 i 2/3 procenta (50 zł miesięcznie od 9000) do
    4% (100 zł miesięcznie od 30000).
    Spadam ze swoimi grosikami stamtąd.
    Przestało to być "fajne konto" dla małej jednoosbowej DG.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2011-10-19 10:31:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-19, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > Spadam ze swoimi grosikami stamtąd.
    > Przestało to być "fajne konto" dla małej jednoosbowej DG.

    Nadal jest fajne jak się robi obroty z zagranicą (autodealing).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-10-19 23:11:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > On 2011-10-19, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nadal jest fajne jak się robi obroty z zagranicą (autodealing).

    do samozatrudnienia mozna uzywac osobistego i wyjdzie taniej niz specjalne
    do DG, autodealing tez daja za 7zl do osobistego

  • 6. Data: 2011-10-20 01:18:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-19, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > do samozatrudnienia mozna uzywac osobistego i wyjdzie taniej niz specjalne
    > do DG, autodealing tez daja za 7zl do osobistego

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_walutowe/autodealing
    - Minimalna kwota transakcji to 5.000 jednostek waluty.

    vs.

    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autode
    aling/autodealing
    - Atrakcyjne kursy wymiany walut oferujemy Ci niezależnie od kwoty transakcji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl