  • 1. Data: 2011-10-17 18:11:11
    Temat: KBtoken
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    udało się komuś zainstalować?
    warto zmieniać??
    kod dostałem ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu już nie.
    i tak się zastanawiam czy warto bo jak ma działać jak teraz to chyba
    dziękuję :)

    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2011-10-17 18:17:53
    Temat: Re: KBtoken
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 17 Paź, 20:11, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    > warto zmienia ??

    ale co zmieniać?

    > kod dosta em ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu ju nie.

    musisz mieć aktywne zezwolenie na odbieranie wiadomości PUSH. Poszukaj
    w opcjach telefonu.

  • 3. Data: 2011-10-17 19:21:01
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > warto zmienia ??
    >ale co zmieniać?

    hasła paierkowe na tokenowe :)

    > kod dosta em ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu ju nie.
    >musisz mieć aktywne zezwolenie na odbieranie wiadomości PUSH. Poszukaj w
    >opcjach telefonu.

    poszukałem. włączyłem otrzymywanie reklam i wiadomości anonimowych i dalej
    nic
    no i okazało się niestety że mojego telefonu nie ma na liście urządzeń na
    których to bedzie działało. jakieś iphone, androidy nawet alcatele są a
    widnowsa nie ma :)

    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-10-17 19:26:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > kod dosta em ale niestety SMSa z linkiem do pobrania programu ju nie.

    musisz mieć aktywne zezwolenie na odbieranie wiadomości PUSH. Poszukaj

    Czyli zgoda na odbieranie spamu (smieci) jest konieczna aby korzystać z
    ułsug jakiegoś śmieć-banku?
    Jakis żart?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2011-10-17 20:47:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 21:26:58 +0200, marfi napisał(a):

    > Czyli zgoda na odbieranie spamu (smieci) jest konieczna aby korzystać z
    > ułsug jakiegoś śmieć-banku?
    > Jakis żart?

    Doczytaj może co to jest WAP Push zanim zaczniesz stękać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-10-18 07:45:51
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-10-17 21:21, glang pisze:

    > hasła paierkowe na tokenowe :)

    a to nie wiem, od zawsze mam token w komórce

    > poszukałem. włączyłem otrzymywanie reklam i wiadomości anonimowych i
    > dalej nic

    po włączeniu wiadomości push musiałem ponownie poprosić w oddziale o
    wysłanie smsa z linkiem do tokena

    > no i okazało się niestety że mojego telefonu nie ma na liście urządzeń
    > na których to bedzie działało. jakieś iphone, androidy nawet alcatele są
    > a widnowsa nie ma :)

    a szukałeś w necie info na ten temat? chociaż w archiwum grupy?

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2011-10-18 07:53:49
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a szukałeś w necie info na ten temat? chociaż w archiwum grupy?

    usługa weszła w życie wczoraj
    myslisz że w archiwum już była :))???
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2011-10-19 07:29:44
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-10-18 09:53, glang pisze:

    > usługa weszła w życie wczoraj

    Chyba Cię nie zrozumiałem. Myślałem że pytasz o token GSM Kredyt Banku,
    (który działa od dawien dawna). Jeśli nie to sorry za zamieszanie, ale
    KBtoken tak mi się skojarzył.

    Zyga

  • 9. Data: 2011-10-19 08:10:03
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Doczytaj może co to jest WAP Push zanim zaczniesz stękać.

    W zasadzie dużo się nie pomylił, bo w większości dostajesz tą drogą oferty
    pobierania rozebranych panienek za jedynie 19 zł netto, więc się tę opcję
    włącza w oddziale, czeka na SMS z linkiem do aplikacji i szybko wyłącza.