  • 11. Data: 2005-08-24 05:18:09
    Temat: Re: Akt notarialny...znowu ja ;))
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Nie sadze aby, ktorykolwiek sprzedajacy zgodzil sie na cos takiego. Z chwila

    A jednak zdarza się. I to całkiem często (szczególnie, kiedy ludzie zmieniają
    mieszkanie).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2005-08-24 05:40:28
    Temat: a da sie tak ?
    Od: "+r-m-k+" <r...@o...pl>

    ...zeby sporzadzic jeden akt notarialny opisujacy zakup mieszkania i
    garazu - nie dwa ?
    Czy wtedy koszt bylby troszke nizszy, czy po prostu nie ma sensu, bo kasa do
    zaplaty ta sama, ale zamiast dwoch papierow jeden ?

    Thx, milego dnia

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    r...@o...pl

  • 13. Data: 2005-08-24 06:37:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwonilem do notariusza....jak najbardziej. Przeniesienie wlasnosci
    > nastapi i bank przyjmie tak sporzadzony akt.

    to zadzwoń jeszcze do banku, czy nie będzie problemu z tym, ze nie cała
    kwota została zapłacona

  • 14. Data: 2005-08-24 06:38:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > Nie sadze aby, ktorykolwiek sprzedajacy zgodzil sie na cos takiego. Z
    > chwila
    > podpisania umowy nastepuje przeniesienie wlasnosci, wiec sprzedajacy
    > ryzykuje, ze kpujacy moze nie wplacic w terminie tej kwoty. Przeniesienie
    > prawa wlasnosci nieruchomosci nie moze byc w umowie ograniczone zadnym
    > warunkiem.

    przeniesienie własności jest bezwarunkowe, ale i zapłata i wydanie
    mieszkania może być odsunięte w czasie

  • 15. Data: 2005-08-24 10:14:46
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:deh4il$3c4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > to zadzwoń jeszcze do banku, czy nie będzie problemu z tym, ze nie cała
    > kwota została zapłacona

    Dzwonilem. Baba nie wiedziala o co chodzi, ale potem zajarzyla i
    stwierdzila, ze jak najbardziej.

  • 16. Data: 2005-08-24 20:35:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message

    > przeniesienie własności jest bezwarunkowe, ale i zapłata i wydanie
    > mieszkania może być odsunięte w czasie

    Nie ma to najmniejszego znaczenia. Po przeniesieniu prawa wlasnosci nowy
    wlasciciel moze zrobic z nieruchomoscia cokolwiek, np. sprzedac ja.
    Niezaleznie od tego czy zamieszkuje w niej jeszcze poprzedni wlasciciel, czy
    nie (oczywiscie pomijamy tu wszelkiego rodzajusluzebnosci). Tak samo nie
    bedzie mialo tu znaczenia czy zostaly w pelni spelnione zobowiazania wobec
    poprzedniego wlasciciela.

    Maciej

  • 17. Data: 2005-08-24 23:09:11
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiście może, np. przy sprzedaży spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu.
    JaC

  • 18. Data: 2005-08-24 23:10:44
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Niemal wszystkie transakcje tak się odbywają, poza położeniem kupki pieniążków na
    stół u notariusza...
    JaC

    > W momentcie podpisania aktu notarialnego pozbedzie sie wlasnosci, a nie otrzyma
    calej zaplaty.