  • 1. Data: 2006-08-09 20:49:59
    Temat: Kredyt na mieszkanie franki gdzie najtaniej i ...
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    w jakim banku aktualnie najtaniej mozna wziac kredyt mieszkanioowy na zakup
    mieszkania 130 000 na 30 lat
    wplata wlasna 25 000

    najlepsze warunki i najtaniej interesuje mnie tylko we frankach szwajc.

  • 2. Data: 2006-08-09 20:58:11
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie franki gdzie najtaniej i ...
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "....co to..." wrote in message

> [...]
    > mieszkania 130 000 na 30 lat
    > wplata wlasna 25 000
    >
    > najlepsze warunki i najtaniej interesuje mnie tylko we frankach szwajc.

    mi wychodzi że w DomBanku
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-08-09 21:29:32
    Od: "Michał Sienkiewicz" <m...@i...pl>

> [...]
    >mieszkania 130 000 na 30 lat
    > wplata wlasna 25 000
    >
    > najlepsze warunki i najtaniej interesuje mnie tylko we frankach szwajc.
    Sprawdź w Fortis Bank. Przy kredycie 130 000 marża będzie wynosić 1.3%
    (powyżej 300 000 można wynegocjować do 1%).

  • 4. Data: 2006-08-10 20:03:30
    Od: z...@p...onet.pl

    > mi wychodzi że w DomBanku
    > --
    > pozdrawiam - Mirek
    > http://kredytbankowy.com
    > http://kredytbankowy.money2money.pl

    To jest zart, rozumiem? I to kiepski.

  • 5. Data: 2006-08-10 20:04:42
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > mieszkania 130 000 na 30 lat
    > wplata wlasna 25 000
    >
    > najlepsze warunki i najtaniej interesuje mnie tylko we frankach szwajc.

    Najtaniej w tej chwili jest w Nordei (marza 1%), ale pod pewnymi warunkami.

  • 6. Data: 2006-08-10 22:01:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-10 22:04, osobnik z...@p...onet.pl stwierdził, iż:
    > Najtaniej w tej chwili jest w Nordei (marza 1%), ale pod pewnymi warunkami.

    Jednym z warunków jest zdaje się dochód, min. 5000pln.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl